کد خبر: ۳۲۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 31 October 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد فعالیت‌های آموزشی  این جمعیت در هفت ماهه نخست امسال را تشریح کرد.

 "احمد لجه" با اشاره به برگزاری دوره‌های عمومی، پایه و تخصصی امداد و نجات در 10 شعبه و سه مرکز امور جوانان هلال احمر استان یزد، اظهار کرد: در هفت ماهه اول سال‌جاری، سه هزار و 896 نفر در دوره‌های عمومی امداد و کمک‌های اولیه 22ساعته و پایه داوطلبی 40ساعته شرکت و گواهینامه دریافت کردند.

این مقام مسئول اعلام كرد: آموزش بیش از 14 هزار شهروند در مناسبت‌های خاص همچون هفته هلال احمر و مناسبت‌های مذهبی از قبیل محرم و صفر در مکان‌های مختلف اعم از هیئت‌های مذهبی، تکایا، مساجد و غیره برگزار شده است.

وی با بیان این ‌که 17 دوره تخصصی امداد و نجات ویژه امدادگران و نجات‌گران این جمعیت اعم از خواهر و برادر با همکاری شعب استان و نظارت مرکز علمی کاربردی هلال احمر برگزار شده است، تصریح کرد: در مجموع 438 نفر از امدادگران و نجاتگران فعال در این دوره‌ها که شامل پنج دوره تخصصی امداد و 12 دوره تخصصی نجات بود، شرکت کردند.

لجه به برنامه‌های آموزشی این جمعیت در پنج ماهه پایانی امسال اشاره و خاطر نشان کرد: سه دوره کشوری، دو دوره منطقه‌ای و همچنین 23 دوره‌ي تخصصی امداد و نجات در سطح شعب استان در برگزار خواهد شد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار