همزمان با سالروز ورود قافله کاروان دشت کربلا به دربار یزید و خطبه تاریخی حضرت زینب(س) به یزید ملعون همایش خطبه خوانی حضرت زینب(س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوي ،امروز درشهرستان خوي برگزارشد.
کد خبر: ۳۲۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 02 November 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه خوی در دراين همايش بابيان اينکه حضرت زینب(س) یکی از چهره های برجسته جهان اسلام است و این بانو باید به عنوان یک الگو عملی در تمام زمینه ها به جهانیان معرفی شود.
خواهر پاسدار لیداسیرانی برگزاری این مراسم ها را در حفظ و اعتلای معنویت در بین خواهران موثر دانست و گفت: همه ارگان ها که در زمینه فعالیت برای بانوان نقش دارند باید از فرصت های پیش آمده در ایام محرم و صفر استفاده کرده و برنامه هایی با محتوای مناسب در هر مکان به صورت بومی سازی شده اجرا کنند.
گفتنی است این برنامه به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی و با همکاری هیئت ابا عبدالله الحسین(ع)، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامي، حوزه علمیه، هیئت رزمندگان اسلام، ،شهرداری و شورای شهر، نیروی انتظامی صبح امروز 12آبان مصادف با دوم صفر ساعت 10صبح در سالن 2000نفری شهید چمران برا ی عموم مردم به اجرا درآمد.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار