پس‌لرزه های یک غافلگیری
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، تعلل شهرداری را در هرس کردن درختان، عامل خاموشی های اخیر ناشی از برف دانست.
کد خبر: ۳۲۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 03 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا علیزاده در جلسه شورای فنی استان اردبیل با بیان اینکه برخلاف ادعای تعدادی از مسؤولان که سخن از نابودی ۱۰ هزار اصله درخت در برف اخیر به‌میان می‌آورند، باید گفت در این یک هفته بیش از ۳۰ هزار اصله درخت در شهر اردبیل تخریب و از بین رفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان این خسارت عظیم را ناشی از بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجهی‌ها توصیف کرد و افزود: این جای تأسف است که در شهرک‌های جدید‌الاحداث در یک کوچه سه‌متری درختی به‌طول ۱۸ تا ۲۰ متر آن هم با گونه جنگلی بکاریم و این اختیار را به خود مردم دهیم تا در این کار تصمیم‌گیری کنند.

علیزاده بیان کرد: ما باید از کاشت گونه‌های جنگلی در اردبیل و جلوی درب منازل جلوگیری کنیم تا رشد سریع آنها زمینه‌ساز ضربه به سیم‌های برق نشود.

وی با بیان اینکه شهرداری و مسؤولان امر باید نظارت دقیقی را در این حوزه انجام داده و گونه‌های مناسبی را برای کشت معرفی کنند، اضافه کرد: ما به غیر از اردبیل در سایر شهرهای استان در یک هفته گذشته خساراتی را از بابت بارش سنگین برف شاهد نبودیم چرا‌که شهرداران آن مناطق اقدام به هرس به‌موقع درختان کرده بودند.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ما بیش از دو سال است که به شهرداری اعلام می‌کنیم که نسبت به هرس درختان اقدام کنند اما به دلایل مختلف این کار انجام نشده و توجهی به این موضوعات نمی‌شود.

وی با انتقاد از کسانی که همه هجمه‌ها را در بحران برف اخیر متوجه شرکت برق می‌کنند، اظهار کرد:‌به‌دلیل آن که نظارت عالیه را در این حوزه شاهد نیستیم، ایرادات و اشکالات وارده در حوزه ساختوسازها و دریافت پایان‌کار بدون رعایت استانداردها جای تأسف دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
آقای علیزاده
چرا صورت مسئله را پاک می کنی!!! ؟؟؟

شما کم کاری خودتان را به بدترین شکل توجیه می کنید!

شما به جای اینکه سیمهای انتقال برق را زیر زمینی کنید ؛ می خواهید جلوی کاشت درخت در شهری به مانند اردبیل که سرانه فضای سبز آن از متوسط کشوری و نه جهانی کمتر است ، جلوش را بگیرید؟

متاسفم برای خود و همشهریانم که مدیرانمان به جای برنامه ریزی ، آینده نگری و تلاش به توجیه کم کاری و ناکارآمدی خود می پردازند!!! و صورت مسئله را می خواهند پاک کنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
آقای علیرضا علیزاده
مدیرعامل ساعی و پرتلاش شرکت توزیع برق اردبیل!
شما به جای تغییر و نوسازی سیستم انتقال برق به صورت زمینی دارید دیگران را محکوم می کنید؟
البته دیگران هم به سهم خود مقصرند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
مطالب فوق یک مشکلی را بیان می کند " در یک کوچه سه‌متری درختی به‌طول ۱۸ تا ۲۰ متر"

یعنی طراحی شهرکهای جدید مهندسی نبوده ؟

کوچه سه متری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
جناب آقای علیزاده , متاسفم برای شما, خوبه که درکشورما خوشبختانه از طوفانهای عظیم وخانمانسوز خبری نیست . با یک برف سی سانتی ده روزه که تعدادی از خیابانها وکوچه ها هنوز برق ندارند وبرق اکثر مناطق ضعیف است . آیا میتوانید کوچه سه متری با درختان 18متری را نشان دهید ؟ طلبکار هستید و توپ را به میدان دیگران می اندازید . مگر مسئولیت نگهداری سیم برقتان هم با مردم وشهرداری وسایر ادارات است؟ جنابعالی که به میز ریاست چسبیده اید فکر اینجایش را وشاید در آینده حوادث شدید تر را نمیکردید؟...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
ای درختان لطفا سریع رشد نکنید و مدیران ما را به زحمت نیاندازید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
اصلا چرا درختان 18 متر قد بکشند و کمکاری و عدم آینده نگری مدیران شرکت توزیع برق را با بارش برف نشان بدهند!!
واه واه واه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار