فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای بررسی سیاست‌های آمریکا باید به پنج نکته توجه کنیم اظهار کرد: اولین نکته موضوع زیرساخت فکری این کشور یعنی لیبرال دموکراسی است که از اومانیسم بیرون آمده است.
کد خبر: ۳۲۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 05 November 2016
آمریکا هرکجا وارد شد جز جنایت، خیانت و رذالت چیزی نیاوردخبرگزاری فارس: آمریکا هرکجا وارد شد جز جنایت، خیانت و رذالت چیزی نیاورد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دلباختگان آمریکا بدانند این کشور هرکجا وارد شد جز جنایت، خیانت و رذالت چیزی نیاورد، گفت: آمریکا دست از پا خطا کند، موشک‌های ایران در 35 نقطه غرب آسیا آماده نابودی مواضع این کشور خواهد بود.

به گزارش فارس،سردار غلامعلی ابوحمزه در رزمایش اقتدار ثارالله گردان‌های الی بیت المقدس استان همدان در پادگان سیدالشهدا با انتقاد از سخنان انسان‌های مریض و مغرض و وابستگان به فرهنگ غربی و لیبرال دموکراسی اظهار کرد: آیا تفکر حل مشکلات از طریق رابطه با آمریکا درست است؟

وی با بیان اینکه اینها فکر می‌کنند مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل تمام شده است گفت: آیا آنهایی که با لبخندهای خود زمینه تحریم‌های مجدد بعد از توافق برجام در کشور را ایجاد کرده‌اند با این حرکات و سکنات، ریشخند و پوزخند به ارزش‌های انقلاب و اسلام نمی‌زنند؟

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: آیا آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در آن حد و اندازه‌ای است که افراد و اشخاص در سخنرانی‌های خود، به گونه‌ای حرف می‌زنند که گویی این کشور به عنوان کدخدا و ارباب بلامنازع در عرصه‌های گوناگون حلال مشکلات منطقه استراتژیک غرب آسیاست!

وی با تاکید بر اینکه برخی روشنفکرهای غرب زده، نیروهای بسیجی، حزب‌اللهی، انقلابی و ولایی را متهم به احساسی بودن می‌کنند گفت: این غرب زده‌ها بشنوند که اگر نیروهای انقلابی و ولایی شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و سر می‌دهند با تحلیل مستدل و محکم است.

ابوحمزه، آمریکا را شیطان بزرگ و جرثومه فساد معرفی کرد و افزود: باید دید چرا هر کسی با آمریکا دست بیعت می‌دهد سیلی می‌خورد؟ چرا این کشور مورد اعتماد نیست؟

وی با بیان اینکه باید مسائل را عالمانه‌تر، هوشمندانه‌تر و وسیع‌تر بررسی کرد، ادامه داد: بحث ما مقابله با ملت آمریکا نیست بلکه مقابله با دولتمردان آمریکاست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای بررسی سیاست‌های آمریکا باید به پنج نکته توجه کنیم اظهار کرد: اولین نکته موضوع زیرساخت فکری این کشور یعنی لیبرال دموکراسی است که از اومانیسم بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی به دنبال قدرت، ثروت و لذت هستند، گفت: هر چه از سوی این کشورها در بحث آزادی و حقوق بشر گفته می‌شود، دروغ و کذب محض است.

ابوحمزه با بیان اینکه تصمیم گیرنده اصلی در سیاست‌های آمریکا، لابی‌های صهیونیسم هستند، بیان کرد: آمریکایی‌ها این موضوع را در توافقات هسته‌ای به وضوح نشان دادند که پس از مذاکرات با ایران سریع خود را به اسرائیل می‌رسانند و نکات جدید را دریافت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت برجام مشکلات و تحریم‌ ها حل نشد و بانک‌ها نیز ارتباط نگرفتند اظهار کرد: نه تنها تحریم‌ها لغو نشد بلکه تحریم‌های جدیدی نیز اعمال شد.

فرمانده سپاه همدان ادامه داد: کسانی که دلباخته آمریکا هستند اینها را بشنوند آمریکا در هر جا وارد شد جز جنایت، خیانت و رذالت چیزی نیاورد؛ در ویتنام آن تعداد را به به خاک و خون کشید و پس از آن در هیروشیما و ناکازاکی آن فاجعه را به وجود آورد.  

وی با تاکید بر اینکه از سال 68 به بعد در منطقه ما هشت جنگ رخ داده است اظهار کرد: یکی از این جنگ‌ها در افغانستان بود که تنها یکی از ضررهای آن برای دنیا افزایش تولید مواد مخدر در این کشور است، تولید مواد مخدر قبل از جنگ در افغانستان 210 تن بود اما امروز به توزیع 12 هزار تن رسیده است.

ابوحمزه با بیان اینکه اینها با هماهنگی و برنامه‌ریزی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و همپیمانانشان چون قطر، ترکیه و... انجام می‌شود، یادآور شد: این افراد سست عنصری که سینه چاک به دنبال ارتباط با آمریکا هستند؛ مگر جنایات و خیانت‌های آمریکا را نمی‌بینند.

وی با اشاره به خیانت‌ها و جنایات آمریکا در کشور گفت: متأسفانه امروز می‌بینیم افرادی که ادعای معلم و استاد دانشگاهی در کشور را دارند، سر کلاس نظام پهلوی را با جمهوری اسلامی مقایسه می‌کنند و می‌گویند نظام پهلوی بهتر از این نظام است! ای اف بر شما باد در طول 37 سال این همه نعمت و محبت می‌بینید اما چشمان کورتان واقعیت‌ها را نمی‌بیند؟

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا همواره در حال ضرر رساندن به ایران بوده است، نمونه آن را تحریم، ترور، ایجاد مشکلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و.... دانست.

وی تأکید کرد: آمریکا بداند اگر دست از پا خطا کند یا کوچکترین اساعه ادبی نسبت به ارزش‌های جمهوری اسلامی بکند در 35 نقطه غرب آسیا موشک‌های جمهوری اسلامی آماده شلیک و نابودی مواضع این کشور خواهد بود.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه آمریکا و حامیانش در منطقه و در داخل کشور بدانند اگر بخواهد تعرضی به منافع و منابع و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشد، تل آویو را با موشک‌های شهاب 3 با برد 2 هزار کیلومتر مورد هدف قرار می‌دهیم، گفت: این اقدام ما مساوی است با نابودی آنها.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد مشکلات جدی برای جمهوری اسلامی است اما افراد واداده و منفعل در خواب هستند، گفت: مردم ولایی و رهبر شجاع ما در برابر آنها قد خم نخواهند کرد.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه اگر آمریکا بخواهد مشکلات جدیدی برای کشور ایجاد کند بی شک برجام به جای خود برمی‌گردد، ادامه داد: جمهوری اسلامی این قدرت را دارد تنگه هرمز را ببندد تا صادرات نفت تعطیل شود، اتفاقی که باعث ایجاد مشکل در اقتصاد غرب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسوولان باید هوشیار باشند و نباید به دروغ غرب دلخوش کنند گفت: آمریکا و انگلیس به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز با بیان اینکه همدان دارای 6 گردان بیت المقدس، یک گردان کوثر، سه گردان امام حسین(ع) و یک گردان امام علی(ع) است، گفت: اگر این گردان‌ها در موصل بودند دشمنان حرفی در آنجا نمی‌توانستند بزنند.

حسن برزگر خاطر نشان کرد: امروز گردان‌های بیت المقدس و کوثر استان همدان رزمایش اقتدار ثارالله را به نمایش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار