مدیر شرکت شهرک های کشاورزی قزوین گفت: انتقال کشت صیفی جات از مزارع به گلخانه ها در راستای کاهش مصرف آب و افزایش تولید اولویت اصلی شرکت شهرک های کشاورزی استان است.
کد خبر: ۳۲۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 07 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمد پیله فروش روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش داریم تا زیرساخت های لازم را برای توسعه گلخانه ها در استان فراهم کنیم.
وی اظهارکرد: کمک به ساماندهی مجتمع های گلخانه ای نیز در دستور کار شرکت شهرک های کشاورزی قزوین قرار دارد.
پیله فروش اظهارکرد: شرکت شهرک های کشاورزی با طی کردن فرایندهای قانونی لازم و دریافت زمین از دولت، بابت حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران اقدام به بسترسازی و تامین زیرساخت های لازم در اراضی دریافتی می کند.
مدیر شرکت شهرک های کشاورزی قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاران در زمین های آماده سازی شده توسط این شرکت اقدام به راه اندازی گلخانه یا مجتمع های کشاورزی می کنند.
پیله فروش در ادامه از برنامه ریزی شرکت شهرک های کشاورزی قزوین برای ایجاد زیرساخت های لازم به منظور راه اندازی مجتمع کشاورزی 40 هکتاری در محدوده روستای فارسیان قزوین است.
وی اظهار کرد: پیش بینی می کنیم سال آینده عملیات ایجاد زیرساخت های لازم برای راه اندازی این مجتمع آغاز بشود.
بر اساس آخرین آمار، در حال حاضر 104 واحد گلخانه ای در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 86 واحد به تولید انواع صیفی جات و 18 واحد نیز به تولید گل و گیاهان زینتی می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار