مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: این استان از آذرماه بارانی می ‌شود و براساس پیش ‌بینی صورت گرفته با افزایش 10 درصدی بارش در برخی نقاط رو به‌ رو می‌شویم./کاهش دما در فارس /میزان بارش های امروز در فارس
کد خبر: ۳۲۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 07 November 2016
بارش های فارس از آذرماه شروع می شود و افزایش می یابد
 به گزارش تابناک فارس:مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: این استان از آذرماه بارانی می ‌شود و براساس پیش ‌بینی صورت گرفته با افزایش 10 درصدی بارش در برخی نقاط رو به‌ رو می‌شویم.
 
عبدالکریم جامع مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: اردیبهشت ماه امسال براساس پیش‌بینی ‌های هواشناسی اعلام شد بارش باران در پاییز امسال  عقب است و این مهم نیز تا به امروز اتفاق افتاده و با توجه به بارش 4 میلی‌متر بارش تا 8 آبان سال گذشته، امسال هنوز  بارش باران داشتیم.
 
وی بیان کرد: بارش باران در استان فارس از آذرماه به بعد آغاز شده و زمستان این استان بارندگی در حد نرمال دارد به طوری که پیش‌بینی افزایش بارش در غرب فارس به 10 درصد داریم.
 
کاهش دما در فارس
اداره کل هواشناسی استان فارس اعلام کرد: پس از خروج سامانه باران زا که از صبح دوشنبه در این استان فعال شده و از فردا (سه شنبه) به تدریج از فارس خارج می شود، دمای هوا تا پایان هفته جاری بین 2 تا 6 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
 
میزان بارش های امروز در فارس
این اداره کل همچنین اعلام کرد: از ساعت هشت صبح دوشنبه تا ساعت 30: 15در شهرستان سپیدان هفت میلی متر، سد درودزن سه میلی متر، اقلید و ممسنی 2 میلی متر، خرم بید و کازرون یک میلی متر باران باریده است و این بارش ها تا امشب ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیمی ازجهرم فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
امیدواریم بخدا که باران ببارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار