مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فعالیت‌های فرهنگی در مدارس آذربایجان غربی باید غنی‌سازی شوند.
کد خبر: ۳۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 09 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریدون سید مصطفوی ظهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه، اظهار داشت: مدیران و معلمان مدارس باید برای کیفی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی همت کنند.

وی ضرورت پرهیز از هرگونه فعالیت سیاسی همچنین پرداختن ویژه به فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی را مورد تاکید قرار داد، گفت: در سراسر استان باید چنین خط و مشی را دنبال کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید برای ریشه‌کن‌سازی معضل بی‌سوادی در مناطق مختلف آذربایجان غربی با همراهی دستگاه‌‌های اجرایی همت کنیم، گفت: برای تحقق این امر همه نهادها باید تلاش کنند.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه برای تامین فضای آموزشی و نیروی انسانی موردنیاز در سراسر استان نهایت تلاش را می‌کنیم، ادامه داد: برای اینکه حتی یک دانش‌آموز در روستایی دورافتاده بدون معلم نماند، اهتمام جدی خواهیم کرد.

وی به پیگیری برای تحقق مطالبات فعالان آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: مقامات تصمیم‌ساز در سطوح کلان این موضوع را به طور جدی در حال پیگیری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به برگزاری یک نمایشگاه از محصولات و امکانات این مجموعه در طول ادوار گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از طریق اهدای لوازم مرتبط با مدارس خود به این موزه می‌توانند برای بالا بردن سطح کیفی آن و دریافت کد موزه همت کنند.

سیدمصطفوی از خیران مدرسه‌ساز جهت ورود به این حوزه و همکاری با مسئولان آموزش و پرورش برای تامین فضای فیزیکی مورد نیاز تقدیر کرد، گفت: با همراهی مردم و مسئولان بسیاری از مشکلات را می‌توان رفع کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هفته بزرگداشت مقام معلم را پشت‌سر گذاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: این ایام فرصت مغتنم برای معرفی و شناخت شخصیت‌‌های برجسته جهان اسلام و کشورمان به شمار می‌‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار