احتمال افزایش جان باختگان اتوبوس زائران کربلای حسینی به 30 نفر وجود دارد.
کد خبر: ۳۲۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ 09 November 2016

به گزارش تابناک یزد، اطلاعات واصله از صحنه حادثه حاکی از آن است احتمال افزایش کشته شدگان به 30 نفر وجود دارد. اکثر مسافران این اتوبوس، از شهروندان استان یزد بشمار می روند. 

دیشب یک دستگاه اتوبوس زائران استان یزد که بمنظور حضور در مراسم اربعین به سمت مرز در حرکت بوده است، در محدوده استان فارس واژگون شده و  رسانه ها از کشته شدن 28 نفر در این حادثه خبر می دهند.

در همین حال،مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شمال استان فارس بر مبنای اطلاعات اولیه، 20 کشته و 20 مصدوم برجای گذاشت.
حسن همتی  در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 20 و 50 دقیقه سه شنبه به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس از مدیریت اورژانس فارس و چهار دستگاه آمبولانس از مدیریت اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته وی، این اتوبوس از مبدا یزد حرکت کرده بود.
همچنین فرهاد مرادي كمك راننده كه از مجروحان حادثه واژگوني اتوبوس در محور اقليد به ياسوج است گفت: اتوبوس حامل زائران كربلا متعلق به شركت همسفر يزد مي باشد و به سمت چذابه در استان خوزستان در حركت بود . وي افزود: در  بوفه اتوبوس خواب بودم كه از بوي شديد لنت ترمز از خواب بيدار شدم و وقتي به راننده گفتم، وي اظهار داشت ترمز اتوبوس دچار نقص فني شده و كار نمي كند. دو راننده اتوبوس در ميان جان باختگان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار