مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به ثبت‌نام 92 هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین گفت: تاکنون 84 هزار ویزای اربعین در استان فارس صادر شده است.
کد خبر: ۳۲۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 10 November 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه در یک روز 13 هزار ویزا صادر شده است، گفت: صدور ویزا به مرور انجام می ‌شود و صدور ویزا محدودیت زمانی ندارد.
 
زینلی با بیان اینکه اعزام از 20 محرم در استان فارس آغاز شده است، افزود: آخرین مهلت ثبت نام 24 آبان ماه است و از زائران تقاضا می‌ شود که ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند.
 
وی با بیان اینکه نمایندگی کنسولگری عراق  در استان فارس راه‌ اندازی شده است، ادامه داد: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان‌ های بوشهر، کهگیلویه بویراحمد و هرمزگان نیز از طریق کنسولگری می‌ توانند برای ثبت نام پیاده‌ روی اربعین اقدام کنند.
 
زینلی با بیان اینکه زائران نباید هیچ‌ گونه وجه دستی پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ ثبت نام از سوی سازمان حج و زیارت 40 دلار اعلام شده که این کار به‌ صورت خودکار در سیستم انجام می‌ شود و نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست.
 
وی تصریح کرد: در استان فارس 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز برای ثبت نام به عتبات وجود دارد که زائران باید به این دفاتر مراجعه کرده و از اعتماد به افراد سودجو پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار