مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: اگر فضای کسب و کار استان فارس بهتر نشود، در جذب سرمایه خارجی موفق نخواهیم شد.
کد خبر: ۳۲۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 10 November 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: بابک دایی ظهر پنج شنبه در نشست «بررسی فرآیند ها، شیوه ها و قوانین جذب سرمایه گذاری خارجی» گفت: سرمایه گذاری خارجی در استان فارس از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: سال ۹۵ سال اقتصاد مقاومتی است و برای تحقق آن نیازمند جذب منابع خارجی هستیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس تصریح کرد: جذب سرمایه خارجی باعث رشد و توسعه اقتصادی استان فارس خواهد شد و اشتغال زایی و بهبود فضای کسب و کار استان را در پی دارد.

دایی تاکید کرد: اگر فضای کسب و کار استان فارس بهتر نشود، در جذب سرمایه خارجی موفق نخواهیم شد و ما باید از فرصت های موجود در استان در این راستا بهره گرفته و دراین راستا تلاش کنیم.

وی یاد آور شد: برای جذب سرمایه خارجی در استان نیازمند بازاریابی هستیم و شهرداری باید به این موضوع توجه داشته باشد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس یادآور شد: در زمینه جذب سرمایه خارجی در استان فارس شاهد کم کاری دستگاه های اجرایی مختلف هستیم و نیاز تلاش همگانی در این زمینه وجود دارد.

دایی تاکید کرد: جذب سرمایه خارجی در استان نیازمند مدیریت متمرکز است و نیاز همکاری همگانی در این زمینه به خوبی احساس می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت جذب سرمایه خارجی در استان فارس وجود دارد اما باید تمامی دستگاه ها به این مهم توجه داشته باشند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: در استان شرکت های امین شناسایی نشده است و این یک چالش بزرگ در راه جذب سرمایه خارجی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار