کد خبر: ۳۲۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 12 November 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از اعزام ۱۳نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور «اقلید - یاسوج» به استان یزد خبر داد.

دکتر «سیدذاکر سعیدی‌نژاد» با اشاره به انجام اقدامات درمانی لازم بر روی مصدومان این حادثه، افزود: ۱۳ نفر از مصدومان حادثه که در وضعیت مناسبی به سر می‌بردند امروز به یزد منتقل شدند و ۴ بیمار دیگر که وضعیت خوبی نداشتند، هم‌چنان در بیمارستان، بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که استان یزد به‌نوعی عزادار و مصیبت‌زده بودند، با هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان وسیله نقلیه امن برای انتقال این مصدومان را فراهم کرده و برای مراقبت بین راهی نیز کادر درمانی لازم را در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از همه نهادهای مرتبط که در شب حادثه و پس از آن نهایت انسان‌دوستی خود را نشان دادند از جمله مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان، استاندار، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد و شهردار یاسوج تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، شامگاه سه‌شنبه 18 آبان، در حادثه‌ای دلخراش، یک دستگاه اتوبوس حامل 47 زائران حسینی که از یزد به سمت مرزهای غربی کشور حرکت می‌کرد، در گردنه جلال بیگ شهرستان اقلید و در مرز استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، دچار سانحه شد که 26 نفر کشته و 21 نفر مصدوم برجا گذاشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار