کد خبر: ۳۲۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 12 November 2016
به گزارش تابناک یزد،دبیر علمی اجلاس سراسری نماز از اجرای طرح «نیک» کلمه‌ای برگرفته از نماز یاوران کوچک در مهدکودک‌های سراسر کشور خبر داد.

 مسعود دریس در اجلاس استانی نماز به میزبانی میبد در مصلای آیت الله اعرافی برگزار شد، اظهار داشت: طرح نیک هم اکنون در بسیاری از مهدکودکها به صورت پایلوت در حال اجراست و به تدریج در سراسر کشور اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه هایی که در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود نیز بیان کرد: در این مراسم از شهدای مدافع حرم که اقدامات شاخصی در حوزه نماز انجام داده اند تجلیل خواهد شد.

دریس ادامه داد: فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که عمده فعالیت آنها در حوزه نماز باشند نیز شناسایی و در اجلاس سراسری نماز از آنها تجلیل می شود.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این رقابت می توانند نام و مشخصات خود به همراه نشانی فضاهای مجازی که در آن فعالیت می کنند را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند تا آثار آنها مورد بررسی قرار گرفته و به داوری گذاشته شود.

مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور یادآور شد: اجلاس نماز در همه استان‌ها در قالب استانی برگزار شده و در برخی استان‌ها نیز در حال برگزاری است و اجلاس سراسری نیز قرار است ۱۸ آذرماه به میزبانی استان البرز برگزار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار