کد خبر: ۳۲۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 12 November 2016

به گزارش تابناک یزد، روزنامه جوان در گزارشی با تیتر «باخت هزاران میلیاردی جوانان به قمارخانه‌های آنلاین» با اشاره به اینکه پوكر با انفعال مسئولان قرباني مي‌گيرد نوشت: «اینجا قمارخانه‌های ایران است! اینجا برنامه‌ريزي حساب شده‌اي براي اعتياد و كلاهبرداري اينترنتي و حتي خروج ارز از كشورمان وجود دارد. قربانيان قمارخانه آنلاين پوكر در غياب نظارت و اقدامات جدي، روزانه دهها و صدها میلیارد تومان به گردانندگان سايت‌ها، ‌كانال‌هاي تلگرامي و صفحات اينستاگرامي اين بازي‌ها مي‌بازند، اما مسئولان شوراي عالي فضاي مجازي و مركز ملي فضاي مجازي و پلیس فتا همچنان هيچ برنامه‌اي براي مقابله با چنين تهديدهايي ندارند.

يك شبه راه صد‌ساله را طي كردن و به‌دست آوردن پول زياد بدون زحمت، آن‌هم بي‌توجه به حلال و حرام بودنش نتيجه‌اش مي‌شود كه افراد زيادي در دام قمار خانه آنلايني به نام پوكر بيفتند.

«ميليونر شويد»، «‌بازي كنيد و پول واقعي بگيريد»‌؛ ‌اين نخستين طعمه‌اي است كه بر سر قلاب ‌گردانندگان سايت‌ها، ‌صفحات و كانال‌هاي مربوط به بازي پوكر افراد و به خصوص قشر جواني كه ساعات زيادي را در حال گشت و گذار در فضاي مجازي‌اند به خود جلب مي‌كند. كساني كه اين ورق بازي آنلاين را بلد نيستند هم با يك جست‌وجوي كوتاه در اينترنت مي‌توانند براي ورود به اين بازي اطلاعات لازم را كسب كنند. ورود به اين بازي اما سرآغاز ماجرايي است كه پايان خوشي ندارد و با كلاهبرداري‌هاي چند ده و چند صد ميليوني از هریک افرادي كه مي‌خواستند با بازي كردن پول در بياورند، همراه بوده است».

همه كساني كه در اين سايت‌ها بازي مي‌كنند، خودشان را هم مجرم مي‌دانند و از ترس اينكه به مشكل نخورند، حاضر نيستند از صاحبان اين سايت‌ها شكايت كنند، اما نكته جالب‌توجه اينجاست كه چرا مسئولان براي برخورد با اين معضل هيچ تدبيري ندارند؟ بي‌ترديد رديابي ادمين‌هاي اين سايت‌ها در فضاي مجازي كار سختي نيست، اما با انفعال مسئولان و دستگاه‌ها، قمارخانه‌هاي آنلاين هر روز بيشتر از ديروز رشد مي‌كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار