مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تبیین برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برپایی پنج نمایشگاه، آغاز طرح پاییزه کتاب، رونمایی از 2 کتاب با موضوع یزد، تجلیل از خادمان نشر و جشنواره ایده های برتر از جمله برنامه های این هفته در استان است.
کد خبر: ۳۲۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 13 November 2016
به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی ندوشن با بیان اینکه تلاش شده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های جدیدی برگزار شود افزود: بر این اساس در پنج منطقه شهر یزد نمایشگاههای متنوع کتاب برگزار می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاهها در حسینیه های ثارالله، بعثت و خوزستانی ها، کارخانه جنوب و یکی دیگر از حسینیه های یزد برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در شهرستانهای استان نیز نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه برپا می شود.
این مسئول از آغاز طرح پاییزه کتاب در این استان خبر داد و گفت: ١٥ کتابفروش یزد از ٢٤ آبان تا ٢٤ آذر، کتابهای خود را با تخفیف ٢٠ الی ٢٥ در صد در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.
غیاثی ندوشن همچنین از برگزاری رونمایی 2 کتاب با موضوع یزد خبر داد و گفت: کتاب 'یزد یادگار تاریخ' و'یزد در تراز گفتگو' کتابهایی است که در هفته کتاب و کتابخوانی در کتابسرای ملک رونمایی می شود.
وی آیین تجلیل از خادمان نشر، کتابگردی، اهدای کتاب، جشنواره ایده های برتر کتاب، تقدیر از اعضای فعال باشگاههای کتابخوانی و نشست های نقد و بررسی را ازدیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار