در هفت ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه حدود 8 درصد مسافرت به استان اردبیل کاهش یافت.
کد خبر: ۳۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 13 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در هفت‌ماهه سال جاری ۱۴۴ هزار و ۹۳ سفر انجام شده که در مقایسه با تعداد ۱۵۶ هزار و ۳۸۱ سفر در سال گذشته کاهش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با کاهش سفر، تعداد مسافر انتقال یافته نیز کاهش دارد، اضافه کرد: در هفت‌ماهه سال جاری یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار و ۴۹ نفر مسافر جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان متذکر شد: این در حالی است که سال گذشته در همین مدت یک‌میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۵۸ مسافر جابه‌جا شده بود و مقایسه این دو رقم کاهش ۶.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

رحمتی با بیان اینکه کاهش مسافر جابه‌جا شده در تمامی شرکت‌های مسافربری شهرستان‌ها به غیر از شهرستان نمین مشاهده می‌شود، اضافه کرد: بیشترین تعداد شرکت‌ها با ۱۸ مورد در اردبیل مستقر هستند که آمار مسافر آن‌ها ۴.۷ درصد کاهش یافته است.

وی متذکر شد: بیشترین کاهش مسافر نیز در گرمی با ۱۶.۴ درصد و در پارس‌آباد با ۱۱.۶ درصد مشاهده می‌شود و در عین حال کمترین کاهش مسافر بعد از اردبیل در خلخال با پنج درصد و در نیر با ۵.۲ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: تنها شهرستانی که کاهش مسافر ندارد، شهرستان نمین است که تنها یک شرکت مسافربری در آن فعال است و حمل‌ونقل مسافر آن با ۱۳.۷ درصد رشد همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
درسته اردبیل مکانهای گردشگری زیادی داره،اماساکنانش افرادی خشک ،بی عاطفه وسردند،موادغذایی رادررستورانهای سرعین باقیمتهای نجومی می فروشند سعی می کنندبه خاطردرآمدبیشتر سرگردشگران کلاه بذارندغافل ازاینکه شاید باگذشت زمان هیچ گردشگر یامسافری قصد آمدن به اردبیل رانخواهدداشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار