معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: در حال حاضر ۵۳ هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود که در صورت حمایت منطقی این میزان تا ۱۲۰ هزار تن قابل افزایش است.
کد خبر: ۳۲۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 13 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات اتحادیه مرغداران استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: بخش کشاورزی استان قابلیت های زیادی دارد که با شکوفا شدن آنها می توان سودآوری این بخش را تقویت کرد.

وی افزود: استان قزوین در تامین مواد غذایی کشور و تهران نقش مهمی دارد و بویژه در گوشت مرغ و قرمز و تخم مرغ جایگاه خاصی دارد که می توان از این ظرفیت استفاده بهتری کرد.

حبیبی تصریح کرد: اگر دستگاههای اجرایی در این مسیر همراهی کنند می توانیم با فعال کردن ظرفیت های مغفول مانده به افزایش تولید کمک کنیم.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: اتحادیه مرغداران استان با مشکلات مالیاتی روبروست که باید با همکاری مدیران برای رفع آن اقدام کرد.

حبیبی اضافه کرد: بر اساس قانون، درآمد ناشی از فروش محصولات کشاورزی دامی، زراعی، باغی و شیلات از پرداخت مالیات معافند و اتحادیه مرغداران قزوین نسبت به تعیین مالیات فروش مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام که در راستای تنظیم بازار توسط جهاد صورت گرفته معترض است که اداره مالیات هم مدعی است که این نوع معامله براساس قانون مشمول پرداخت مالیات انجام شده که موضوع باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: با استعلام از مراجع مربوطه از جمله وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور مالیاتی کشور برای حل این مشکل اقدام خواهیم کرد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: در حال حاضر تولید گوشت مرغ در استان حدود ۵۳ هزار تن است که این میزان تا ۱۲۰ هزار تن قابل افزایش است که بخشی از آن را نیز میتوانیم صادر کنیم.

حبیبی گفت: در صورت پرداخت تسهیلات لازم و رفع موانع موجود می توانیم از ظرفیت موجود کارخانه های تولید گوشت مرغ استفاده کرده و به اشتغال و درآمد بیشتر کمک کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار