خبرگزاری شبستان:مسوول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از سخنرانی امام جمعه اردبیل در مراسم عزادای حسینیه اعظم زنجان در شب اربعین خبر داد و گفت: دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان روز اربعین به طرف امامزاده سید ابراهیم حرکت می کند.
کد خبر: ۳۲۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 14 November 2016
مجتبی شهامی، مسوول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به مناسبت اربعین حسینی برنامه های متعددی در حسینیه اعظم زنجان اجرا می شود.
 
وی با اشاره به مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان در شب اربعین حسینی، ادامه داد: آیت اله آملی امام جمعه اردبیل به عنوان سخنران این مراسم حضور خواهند داشت.
 
این مقام مسوول به مراسم شب وداع با پیکر یکی از شهدای گمنام که وارد استان زنجان می شود اشاره کرد و گفت: مداح این مراسم سید محمد آملی ، مرتضی حیدری و سید محمود حسینی خواهند بود.
 
شهامی از حرکت دسته عزاداری از محل حسینیه اعظم زنجان تا امامزاده در روز اربعین خبر داد و یادآور شد: این مراسم با حضور پرشور عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می شود.
 
مسوول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در ادامه از استقرار 120 تن از خادمان حسینیه اعظم زنجان در شارع جنسیه برای ارائه خدمات به زائران در نجف خبر داد و گفت: واحد آشپزخانه ستاد اربعین استان زنجان در نجف بر عهده خادمان حسینیه است.
 
شهامی یادآور شد: خادمان حسینیه اعظم زنجان به منظور خدمت رسانی به زائران در نجف حضور دارند.
 
وی ادامه داد: 120 تن از خادمان حسینیه اعظم زنجان به همراه تجهیزات لازم برای پخت غذا و چای عازم نجف شدند.
 
این مقام مسوول با یادآوری اینکه امسال واحد واکس زنی زائران هم توسط خادمان حسینیه اعظم زنجان راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: زائران در مسیر پیاده روی به سمت کربلا با حضور در این ایستگاه ها ضمن پذیرایی و واکس کفش ها می توانند از خدمات ماساژ که توسط خادمان انجام می شود هم بهره مند شوند.
 
شهامی با اشاره به اینکه وظیفه پذیرایی و ارائه خدمات صبحانه، نهار و شام به صورت روزانه 20 هزار زائر برعهده خادمان حسینیه اعظم زنجان به عنوان زیرمجموعه ستاد اربعین استان زنجان است، گفت: در کنار این خدمات مراسم عزاداری و سوگواری برای زائران با حضور گروهی از مادحین اهل بیت عصمت و طهارت استان زنجان برگزار می شود.
 
به گفته مسوول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان توزیع غذا در کوفه، عمود یک(شروع حرکت زائران) و مابین نجف و کربلا هم توسط خادمان حسینیه اعظم زنجان انجام می شود.
 
وی با اشاره به اینکه پس از مراسم اربعین خدمات به زائران ادامه خواهد داشت، افزود: خادمان حسینیه اعظم زنجان سه روز پس از اربعین به کشور بازمی گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار