فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای ۵۰۷ برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح استان خبر داد و «بسیج، انقلابی و خدمتگزار» را شعار محوری هفته بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 16 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  در نشست خبری که در منزل شهید حسین دهستانی برگزار شد اظهار کرد: شهدا اخلاص زیادی داشتند و برای خدا و رضای الهی حرکت می‌کردند.
وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت و ویژگی‌ها و رفتار و منش شهدا، همچنین میثاقی که با خدای خود بستند برای نسل جوان تبیین و شناسانده شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به هفته بسیج نیز گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی داشت و امروز نیز در ایجاد امنیت ملی نقش کلیدی داشته و دارد و گام‌هایی که امروز بر می‌دارد فراتر از ایجاد امنیت ملی بلکه برای ایجاد امنیت کشورهای اسلامی است. 
سردار فتوحی افزود: بسیج در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، قدرت نرم و... نقش داشته که امروز صاحب امنیت ملی در کشور شدیم و گام‎‌هایی که امروز بر می‌دارد برای ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام ناب محمدی است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: بسیج مولد دانش است و امروزه اساتید بسیج در عرصه‌های تخصصی علوم حرف اول را می‌زنند.
اجرای ۵۰۷ برنامه در استان یزد به مناسبت هفته بسیج
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان از اجرای ۵۰۷ برنامه در سطح استان خبر داد و گفت: بسیج، انقلابی و خدمتگزار شعار محوری هفته بسیج است.
وی ادامه داد: اجتماع بزرگ بسیجیان مدافعان حرم ۵ آذرماه در سطح استان و در مرکز استان در حسینیه شهدای امیرچقماق را خواهیم داشت.
سردار فتوحی از برگزاری همایش شکوه هجرت و تقدیر از گروه های جهادی موفق خبر داد و افزود:  این برنامه ۳ آذرماه و با تجلیل از ۱۰۰ نفر از نخبگان عرصه اقتصاد مقاومتی و قطب های صنایع تبدیلی، خدمات در حوزه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، مشاوره، پژوهشی و محرومیت زدایی برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین از اعزام گروه‌های جهادی و نیروهای ماهر بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، حواشی شهرها و روستاها و ویریت رایگان خبر داد وگفت:  این برنامه از ۳۰ آبان ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: همچنین موکب علی بن موسی الرضا در کربلای معلی جهت خدمت رسانی به زوار حسینی برپا شده است.
سردار فتوحی برگزاری نمایشگاه قطب صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی به همراه ارائه مشاوره کارآفرینی و اشتغال زایی، دیدار فرماندهان و بسیجیان یزد با امام جمعه یزد، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید بیعت با آرمان شهدای والا مقام، افتتاح مکان گروه تلویزیونی بسیج و سپاه سپاه الغدیر یزد، سازماندهی و اولین حضور میدانی لشکر الغدیر از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار