استاندار قزوین خبرداد:
استاندار گفت: تاکنون 747 شرکت تولیدی استان تحت بسته‌های حمایتی دولت قرارگرفته است و این در حالی است که پس از برجام 451 میلیون دلار در استان سرمایه‌گذار خارجی داشته‌ایم.
کد خبر: ۳۳۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 17 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: فضای عمومی شهرستان البرز فضای وحدت و همدلی است و تاریخ نشان داده که هر زمان وحدت و انسجام وجود داشته باشد شاهد پیشرفت خواهیم بود.

وی افزود: شهرستان البرز به‌عنوان اولین شهر صنعتی ایران و باسابقه‌ نزدیک به نیم‌قرن فعالیت صنعتی و تولید دارای ویژگی‌های خاصی است و اکنون  نیز در شرایطی قرارگرفته‌ایم که نیازمند کار و تلاش هستیم.

استاندار با اشاره به اینکه در حال حاضر مدیران دستگاه‌ها باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند گفت: نظام اداری همانند یک سیستم است که همه‌ افراد حاضر در این سیستم باید با یکدیگر هماهنگی، همگرایی و یکپارچگی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کشور نیازمند کار، تلاش و برنامه است و همین برنامه‌ریزی‌ها است که می‌تواند سبب پیشرفت و توسعه در کشور شود.

ارزش‌های دینی و اعتقادی وجه تمایز کشور با دیگر جوامع است

استاندار بابیان اینکه ما اکنون در جامعه‌ای حضور داریم که ازنظر دینی و اعتقادی دارای ارزش‌های بزرگی هستیم گفت: در حال حاضر در بعضی جوامع ازنظر صنعت، پیشرفت علم و فناوری حرکت‌های بزرگی صورت گرفته که البته در چنین جوامعی معمولاً در حوزه‌ی انسانیت و عدالت اعتقادات دچار مشکل هستند و همین عوامل وجه تمایز کشور با دیگر جوامع است.

وی تصریح کرد: باید به آنچه مقام معظم رهبری به‌عنوان دغدغه بیان می‌کنند عمل کنیم و تلاش کنیم تا جایگاه‌های علم و فناوری را ارتقا ببخشیم چراکه امروز با توجه به حضور دانشمندان متعهدمی‌توانتیم جایگاه خوبی را برای کشور حاکم کنیم.

وی اعلام کرد: تفرقه‌افکنی و اختلاف‌نظرهای داخلی یکی از اهداف دشمنان است و می‌تواند به کشور لطمه وارد کند، بنابراین انسجام و وحدت مسئولان اجرایی همانند گذشته می‌تواند بر توسعه و پیشرفت کشور اثرگذار باشد.

وحدت و همگرایی ملی رمز پیروزی انقلاب بود

همتی ادامه داد: وحدت و همگرایی ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و بنابراین وحدت و انسجام ملی یکی از عناصر اقتدار ملی کشور است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم .

استاندار قزوین ضمن تقدیر از حضور مردم شهرستان البرز در استقبال سفر ریاست‌جمهور به استان گفت: این سفر توانست دستاوردهای خوبی را برای استان داشته باشد.

همتی اضافه کرد: حضور مردم استان، نماینده‌ ولی‌فقیه، مسئولان، گروه‌ها، تشکل‌ها، رسانه‌ها و ائمه‌ جماعت موجب شد تا صحنه‌ توأم با وحدت و همدلی در استان  فراهم شود و این صحنه در کشور نیز زبانزد شد.

وی تصریح کرد: بسیاری از دغدغه‌های استان که سالیان طولانی برطرف نشده بود با حضور دولت تدبیر و امید به استان مرتفع شد که ازجمله‌ این دستاوردها می‌توان به تأمین آب شرب قزوین اشاره کرد.

استاندار یادآور شد: با توجه به شرایط مالی کشور، کاهش قیمت نفت، تحریم‌ها و جلوگیری از فروش نفت کشور نه‌تنها دچار چالش نشد، بلکه توانست با عنایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر دولت  نرخ تورم در کشور را تک‌رقمی کند.

اقتصاد مقاومتی را در راستای اهداف خود قرار دهیم

وی تأکید کرد: باید تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را در راستای کار خود قرار دهیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده و برنامه‌ریزی و ساماندهی کنیم.

همتی اعلام کرد: پیوند بین مردم، رهبری و دولت و استفاده‌ی از ظرفیت‌های کشور موجب شد تا نه‌تنها در شرایط تحریم ضعیف نشویم بلکه پیشرفت‌های قابل‌توجهی را نیز شاهد باشیم.

استاندار در پایان گفت: از ابتدای سال تا دوازدهم آبان ماه 10هزار و 622 شغل در سامانه‌ اشتغال استان ثبت‌شده است که این نشان‌دهنده‌ رقم خوبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار