مدیر اجرایی بیست و چهارمین هفته کتاب استان فارس از آغاز توزیع کتاب های جمع آوری شده در کمپین نذر دانایی در اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 20 November 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: حسن دهقان مجری طرح کمپین نذر دانایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن اربعین با هفته کتاب این روز «کتاب و حضرت امام حسین(ع)» نام گرفته است که در این روز توزیع بیش از ٨هزار جلد کتاب جمع آوری شده در این کمپین آغاز شد.

وی در توضیح این کمپین گفت: کمپین مردمی نذر دانایی توسط موسسه فرهنگی و هنری آفتاب مهر صبا از ابتدای محرم الحرام سال جاری با اعلام فراخوان در شبکه های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد و تنها با استفاده از ظرفیت  فضای مجازی موفق به جمع آوری ٨هزار جلد کتاب شد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه جمع آوری و توزیع کتاب های نذر دانایی تا پایان ماه صفر ادامه دارد خاطرنشان کرد: استقبال مردم با توجه به تبلیغات اندک کمپین کم نظیر بود و نشان داد با استفاده از ظرفیت های مردمی می توان در حوزه کتاب و کتابخوانی کارهای جدی و اثرگذاری انجام داد.
 
دهقان همچنین به اجرای طرح کتابخانه ای به وسعت یک شهر با شعار «قیام برای آگاهی» اشاره و خاطرنشان کرد: شعار روز «کتاب و امام حسین(ع)»، قیام برای آگاهی در نظر گرفته شده است که بر همین اساس امسال توسط دبیرخانه بیست و چهارمین هفته کتاب فارس مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز بیش از ٢٠ عنوان کتاب در استندهای تبلیغاتی سطح شهر شیراز معرفی شده است.
وی در پایان گفت: این کتاب ها هر شب در ایام هفته کتاب نیز توسط فرهنگسرای کتاب در شبکه های اجتماعی معرفی می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار