معاون اجرایی ستاد سرشماری شهرستان یزد از برپایی نمایشگاه نقاشی «سرشماری در شهر من» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ 22 November 2016

به گزارش تابناک یزد،علیرضا جلالی،  در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی «سرشماری در شهر من» با بیان اینکه بیش از 100 اثر نقاشی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است، اظهار داشت: 38 اثر منتخب به انتخاب و داوری مربیان کانون پرورش فکری در نمایشگاه به نمایش درآمده است که علاقمندان برای تماشا می‌توانند به مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان مهدی مراجعه نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمام نقاشی‌ها با موضوع سرشماری و برداشت ذهنی کودکان و نوجوان عضو کانون از موضوع سرشماری و الهام گرفته از پوسترهای این طرح ملی است، بیان کرد: 10 نقاشی برتر به انتخاب مربیان و اعضای ستاد سرشماری به عنوان برگزیده انتخاب شد که به صاحبان آن هدایایی از سوی ستاد سرشماری اهدا خواهد شد.

معاون اجرایی سرشماری در شهرستان یزد با اشاره به اینکه مسابقه ادبی «سرشماری در شهر من» نیز با همکاری کانون پرورش فکری برگزار شده است، عنوان کرد: این مسابقات در گرایش مقاله، داستان کوتاه، شعر و خاطره برنامه‌ریزی شده که امیدواریم تا چند روز آینده برگزیدگان این بخش نیز معرفی شوند.

جلالی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مدیرکل، کارشناسان، مربی، مسؤولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در برگزاری اینگونه مسابقات هنری عنوان کرد: هدف از برگزاری اینگونه رقابت‌های هنری با موضوع سرشماری، آشنایی کودکان و نوجوان با طرح ملی سرشماری و دیگر طرح‌های ملی است که در سطح کشور اجرا می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار