فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز دانشجویان بسیجی حکم افسران جنگ نرم را دارند و باید تلاش کنند در این جنگ نابرابر، قدرت را به دست گرفته و بر دشمن غلبه یابند.
کد خبر: ۳۳۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 22 November 2016

به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی  در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد اظهار داشت: آنچه امروز بیشتر از عنوان و نام بسیجی در اذهان عمومی وجود دارد، ماموریت‌های بسیج در حین جنگ و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

وی بیان کرد: آنچه کمتر مورد توجه قرار گرفته، قدرت نرم بسیج است و بسیج دانشجویی نیز در همین راستا ارتقاء پیدا کرده است.

فتوحی با بیان اینکه امروز بسیج دانشجویی دیگر با عنوان «ناحیه دانشجویی» مطرح است، عنوان کرد: ارتقاء بسیج دانشجویی به ناحیه به طور قطع توقع دستاوردهای بزرگتری را ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: ناحیه دانشجویی باید در راستای افزایش قدرت نرم از طریق کسب دانش و انجام پژوهش قدم بردارد و به موفقیت‌های بزرگ برسد همانگونه که رزمندگان بسیجی ما در دوران دفاع مقدس با استفاده از قدرت خلاقیت خود توانستند در مقابل دشمن بایستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، بسیجیان ما از مناطقی که برای دشمن صعب‌العبور بود و دشمن نمی‌توانست از آنها عبور کند، گذشتند و امروز هم این انتظار وجود دارد که با کمک اقشار مختلف بسیج، قدرت نرم بسیج برای جهانیان به نمایش گذاشته شود.

فتوحی تاکید کرد: قدرت نرم بسیج باید انقلاب را به همه دنیا برساند و دستاوردهای آن را به جهانیان معرفی کند.

وی با اشاره به احداث ساختمان ناحیه دانشجویی یادآور شد: این مکان در واقع محل استقرار دانشجویان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم است.

به گزارش فارس، ساختمان جدید بسیج دانشجویی استان یزد امروز در میدان حضرت قاسم (ع) در شهرک دانشگاه یزد کلنگ‌زنی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار