نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با حضور در منزل مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده درگذشت او را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 23 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی با حضور در منزل مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی با تسلیت درگذشت مداح نامی عالم اسلام که عمری را صرف عشق و ارادت‌ورزی به آستان حضرت سید‌الشهدا(ع) کرده بود به خانواده مرحوم موذن‌زاده تسلیت گفته و از درگاه الهی برای مرحوم سلیم موذن‌زاده علو درجات مسئلت کرد.

شهر اردبیل در حالی در سوگ سلطان‌الذاکرین سیه پوش شده است که اهالی محله تازه‌شهر اردبیل به عنوان زادگاه سلیم موذن‌زاده در حالی که با حضور در منزل موذن‌زاده به خانواده او تسلیت می‌گویند محله را با تصاویر و نشانه‌های حزن و اندوه در سوگ سلطان‌الذاکرین پیر غلام مکتب حسینی سیه پوش کردند.

اهالی محله تازه‌شهر اردبیل و خادمان مسجد تازه‌شهر اعلام کردند: فردا از ساعت 13 ظهر از مقابل مسجد نبوی تازه‌شهر نسبت به تشییع پیکر استاد سلیم موذن‌زاده به طرف مصلی اردبیل اقدام خواهند کرد.

قرار است فردا از ساعت 15 عصر بعد از اقامه نماز میت در مصلای اردبیل پیکر مرحوم سلیم موذن‌زاده با حضور میهمانانی از نقاط مختلف کشور و عاشقان موذن‌زاده از کشورهای همسایه تا آرامگاه ابدی تشییع و در قطعه مفاخر بهشت زهرای اردبیل به همراه سوز نوای «زینب – زینب» این مداح شهیر عالم اسلام به خاک سپرده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار