مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از افزایش ۱۵ درصدی اردوهای جهادی استان در سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 24 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، عظیم سرداری در همایش شکوه هجرت و اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی اردبیل با محوریت دانشجوی شهید ناصر رسولی جمادی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج فعالیت اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و حمایت از اقشار کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه ساله تعداد کثیری از دانشجویان، دانش آموزان و طلاب جهت حضور در اردوهای جهادی ساماندهی می‌شوند، اضافه کرد: امسال کیفیت و کمیت اردوهای جهادی استان با رشد قابل‌توجه همراه بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان متذکر شد: در سال جاری ۱۷۵ گروه جهادی شامل سه هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان، دانش آموزان و طلاب به اردوها اعزام شده و در حوزه‌های مختلف در مناطق محروم خدمات ارائه کرده‌اند.

سرداری با اشاره به اینکه اردوهای جهادی ۸۷ پروژه خرد و متوسط را اجرا کرده‌اند، ادامه داد: به ویژه حضور دانش آموزان در اردوها چشم‌گیر است.

وی افزود: در طول فعالیت اردوهای جهادی در سال جاری دانش آموزان و دانشجویان ۷۰ مدرسه در قالب ۵۰ هزار مترمربع را زیباسازی کردند و علاوه بر این ۱۷ مدرسه نیز مرمت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان همچنین به اعزام ۱۲۹ تیم پزشکی اشاره کرد و گفت: تیم‌های پزشکی توانسته‌اند سه هزار نفر را در مناطق محروم غربال‌گری کرده و به بیش از ۸۰۰ نفر خدمات تخصصی ارائه دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار