به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش طارم سفلی، فرخزاد سرپرست معاونت عمرانی استانداری، حبیبی مدیرکل دفتر امور روستایی، از تعدادی از روستاهای بخش طارم سفلی بازدید کردند.
کد خبر: ۳۳۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش طارم سفلی، فرخزاد معاون عمرانی استاندار، حبیبی مدیرکل دفتر امور روستایی، چگینی مدیرعامل شرکت توزیع برق، رحمانی رئیس اداره راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی از تعدادی از روستاهای بخش طارم سفلی بازدید کردند.

این بازدید هم‌زمان با بارش‌های برف دو روز اخیر و به دنبال آن اجرای عملیات راهداری زمستانی توسط عوامل راهداری اداره طارم به انجام رسید.

در این بازدید که بخشدار طارم و تعدادی از مسئولان شهرستان و بخش نیز حضور داشتند، موارد مربوط به محورهای شیرین سو و بن زهره، غنچه خوران، زه آباد، بهگانه رود، سماق و چند روستای دیگر موردبررسی و توجه قرار گرفت.

بررسی مشکلات منطقه و گفت‌وگو با اهالی جهت برنامه‌ریزی و رفع نواقص و کمبودها از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در این سفر بود.

کلهر بخشدار طارم در مسجد روستای بهگانه رود ضمن تقدیر از ادارات بخش، ادارات راهداری و برق طارم را دارای بهترین عملکرد در دو سال گذشته برشمرد و شایسته تقدیر ویژه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار