خطیب جمعه آبیک:
خطیب جمعه شهر آبیک با بیان اینکه برجام مرده به دنیا آمد، گفت: آقایان خود را برای تشییع جنازه برجام که با شمشیر دموکرات‌های آمریکا اعدام شده، آماده کنند.
کد خبر: ۳۳۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 03 December 2016

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز اظهار داشت: هیچ عبادتی پیش از نماز واجب نشده و طبق روایات وارده کلید بهشت، معراج مومن، مانع ارتکاب گناه صغیره و کبیره و مرز بین کفر و ایمان است.

وی افزود: نماز، انسان را از فحشا و منکر بازمی‌دارد و از اعمالی است که به آسمان بالا می‌رود.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: نخستین عبادتی که خدای متعال بر امت واجب کرده، نمازهای پنج‌گانه است که امام علی (ع) در خطبه 199 نهج البلاغه به تشبیه پیامبر اکرم (ص) از نماز به چشمه آب گرم و شست‌وشو در آن به مدت پنج مرتبه در شبانه‌روز اشاره کرده است.

*کارهای فرهنگی دانشگاه‌ها منجر به انقلابی بار آمدن دانشجویان شود

موسوی با اشاره به «16 آذر روز دانشجو» بر اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی گسترده در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها باید منجر به انقلابی بار آمدن دانشجویان شود.

وی با انقلاب‌پرور دانستن کشور و اینکه نسل اول انقلاب هم جوانان بودند، افزود: دانشجویان، نخستین افرادی بودند که مورد هجمه قرار گرفتند که لازم است جوانان و دانشجویان به انقلاب پایبند بوده و مبانی انقلاب را جزو اصول زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری، جوانان باید انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند یعنی باید روح انقلاب را مرتب در خود زنده نگه دارند.

موسوی اضافه کرد: محیط دانشگاه‌ها باید سالم بماند اما متأسفانه به واقع عکس این موضوع مشاهده و به گوش می‌رسد.

وی تمدید 10 ساله تحریم‌های ایران معروف به قانون داماتو از سوی کنگره آمریکا با رأی بالا را موجب اعدام برجام ذکر و خاطرنشان کرد: به کسانی که در شکست هیلاری کلینتون در انتخابات عزا گرفته بودند و می‌گفتند با برجام موافق است باید گفت که هم‌گروه‌های این خانم با رأی قاطع، تحریم‌های 10 ساله ایران را تمدید کردند.

خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد: آقایانی که اذعان می‌کردند با برجام تحریم‌ها لغو و برداشته شده باید خود را برای تشییع جنازه برجام که با شمشیر دموکرات‌های آمریکا اعدام شده، آماده کنند؛ گرچه برجام مرده به دنیا آمده است.

موسوی از سیاست انتظار و صبر دولت در خصوص برجام ابراز تأسف کرد و افزود: برجام سبب شد دنیا آمریکا را بشناسد و افزود: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمود: به آمریکا اعتماد ندارم به معنای مذاکره نکردن بود چراکه مذاکره سبب شد چهار سال وقت مسؤولان گرفته شود و تمام کارها تعطیل شود که تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های مختلف و بیکار شدن جوانان از این جمله است؛ تحقق اقتصاد مقاومتی هم فقط در حرف باقی ماند.

وی نابودی داعشی‌ها را قطعی دانست و ادامه داد: برخی روزنامه‌نگاران داخلی نابودی داعش را بعید می‌دانستند که امیدواریم خداوند آنان را هدایت کند؛ رهبر معظم انقلاب در فرمایشی عنوان کرده بود که فکر اشتباه، خطا و خطرناکی از سوی آمریکا تزریق و در داخل ترویج می‌یابد و آن فکر اشتباه این است که اگر با آمریکا سازش کنیم مشکلات کشور حل می‌شود که سخنی دروغ، فریب و اشتباه است.

*سازش با آمریکا مشکلات کشور را بدتر می‌کند

خطیب جمعه شهر آبیک اضافه کرد: سازش با آمریکا به هیچ وجه مشکلات کشور اعم از مشکلات اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اخلاقی را حل نمی‌کند بلکه بدتر هم می‌کند.

موسوی خاطرنشان کرد: برای این فکر اشتباه  بین 10 تا 15 دلیل می‌توان ارائه کرد که برجام آخرین آن بود؛ کجا هستند افرادی که فریاد می‌زدند تحریم‌ها لغو و برداشته شده است.

وی بی‌تدبیری مسؤولان را سبب وقوع حادثه تلخ قطار و کشته شدن تعدادی از هم‌وطنان ما در مسیر مشهد مقدس ذکر و تصریح کرد: آنچه که سبب تسلای قلب بازماندگان این حادثه می‌شود، استعفای وزیر راه و شهرسازی است اما پست آن قدر شیرین است که تن به این کار نداده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار