کد خبر: ۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰ 08 February 2015
عبدالکریم نباتی مدیر کل تامین اجتماعی فارس ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، گفت: تا پایان سال ۹۲ بدهی کارفرمایان به تامین اجتماعی ۱۸۲ میلیارد تومان است که در این راستا کارخانه آزمایش و مخابرات راه دور بیشترین بدهی را دارند.

وی تصریح کرد: در این میان کارخانه مخابرات راه دور ایران رقمی حدود ۲۹ میلیارد و کارخانه آزمایش نیز ۱۲ میلیارد تومان بدهکار به تامین اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در خصوص آخرین وضعیت افراد تحت پوشش این مجموعه افزود: در استان فارس بالغ بر ۶۹۵ هزار نفر بیمه شده اصلی داریم که با افراد تحت تکفل حدود دو میلیون و ۵۸ هزار نفر می شوند.

نباتی تصریح کرد: با توجه به جمعیت استان ۴۴ درصد جمعیت فارس تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

وی ادامه داد: ماهیانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای مستمری بگیران پرداخت و برای مقرری بیمه بیکاری ماهیانه شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس یادآورشد: در حال حاضر ۹ هزار و ۴۰۰ نفر مقرری بگیری در استان فارس وجود دارد که نسبت به آمار کشور شاهد کاهش هستیم.

نباتی در خصوص حق بیمه کارگران ساختمانی نیز گفت: در تاریخ دوم بهمن ماه این قانون اصلاح شده که بر مبنای آن ۱۵ درصد از مجموع عوارض صادر شده دریافت می شود اما ممکن است تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

وی افزود: در ایام دهه فجر دو شعبه اقماری به ۲۱ شعبه قبلی اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار