استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تصفیه خانه فاضلاب بن سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۴۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بن تاکید کرد: تصفیه خانه و 50 درصد شبکه جمع آوری فاضلاب بن تا شهریور سال آینده قابل بهره برداری است.
وی افزود: به منظور تسریع در تکمیل و بهره برداری از ساختمان قایقرانی شهرستان بن یک میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.
سلیمانی دشتکی به اختصاص دو میلیارد و 80 میلیون ریال برای آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرای بن اشاره و تصریح کرد: بهره برداری از این پروزه به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی یادآور شد: به منظور بازسازی حمام تاریخی بن 200 میلیون ریال تا پایان امسال اختصاص می یابد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اصلاح 3 کیلومتر شبکه فرسوده آب در شهر بن، توسعه محوطه امامزاده بارده، ساماندهی مسیل روستاهای آزادگان و بارده، تکمیل میدان ورودی وردنجان، بهره برداری از سالن ورزشی وردنجان تا دهه فجر و تکمیل ساختمان آتش نشانی وردنجان تا پایان سال مالی جاری مصوب شد.
وی گفت: بهره برداری از زمین چمن بن تا آخر امسال، بهسازی کامل محور ارتباطی یانچشمه – حیدری به طول 33 کیلومتر، تغییر کاربری مجتمع دامداری بن به گلخانه با وسعت 70 هکتار، کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی درجه یک بن در 3 طبقه با 650 متر مربع زیربنا در دی ماه امسال و پیش بینی مجتمع رورش گوسفند در روستای بارده از دیگر مصوبات شورای برنامه ریزی شهرستان بن است.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: پیگیری برای شناسایی زمین مورد نیاز به منظور راه اندازی شهرک صنعتی شماره 2 بن، نیازسنجی راه اندازی مرکز آموزش عالی گیاهان دارویی، تعیین تکلیف ساختمان تعطیل شده انتقال خون بن با هدف استفاده در سایر قسمت های اداری و پیگیری راه اندازی نمایندگی جمعیت هلال احمر، ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن انقلبا اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این نشست مقرر شد بهره برداری از کارخانه فرومنگنز بن تا آخر امسال بهره برداری شود و ساماندهی گلزار شهداء، نصب المان در محل گلزار شهدای گمنام، تکمیل بند خاکی ویژه آبخیزداری در روستای بارده و تکمیل جاده بین مزاره شهرستان بن تا آخر امسال انجام می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اصلاح منطقه حفاظت شده در محدوده روستای شیخ شبان و طرح هادی این روستا به طور جدی از سوی مسئولان ارشد استان در حال پیگیری است.
فرماندار شهرستان بن نیز یادآور شد: 90 درصد مصوبات سفرهای قبلی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن محقق شده است.
کمال اکبریان اظهار کرد: 10 درصد باقیمانده مصوبات این سفرها در حال پیگیری و قابل اجراست.
وی با اشاره به اقدامات فراوان انجام گرفته در شهرستان بن از زمان فعالیت دولت یازدهم تاکنون گفت: تمامی این اقدامات در حالی صورت گرفته که دولت تدبیر و امید در شرایط اقتصادی و مالی سختی قرار داشته است.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مدیریت صحیح باعث رفع مشکلات و نابسامانی ها می شود.
اردشیر نوریان کرد: فعالیت های خوبی در کشور انجام شده است اما امکانات موجود پاسخگوی تمامی نیازها نیست.
وی تصریح کرد: مردم شایستگی خدمات رسانی بسیار بیشتری در تمامی بخش ها و حوزه ها دارند.
وی یادآور شد: به همین منظور ضرورت دارد تا تمامی فعالیت های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردمی براساس تصمیمات علمی، کارشناسی و قانونی صورت گیرد.
شهرستان بن در 28 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار