با وجود سردسیر و زمستانی بودن منطقه سپیدان و افزایش مصرف گاز، محاسبه نجومی قبض های مشترکین گاز موجب اعتراض و نارضایتی مردم شده است.
کد خبر: ۳۴۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 11 December 2016
تابناک فارس به نقل از مارگون: نادیده گرفتن منطقه سردسیر و زمستانی سپیدان و مصرف بالای گازو محاسبه گران قبض های نجومی گاز در شهرستان سپیدان ادامه دارد.مبالغ زیاد قبض های گاز مشترکین در سپیدان صدای مردم را در آورده است.

گفتنی است نزدیک به 20هزار تومان از مبلغ هر قبض مشترکین گاز را مواردی غیر از مقدار گاز مصرف شده مانند؛ عوارض توسعه، آبونمان و مالیات و عوارض تشکیل می دهد.طبق بررسی های به عمل امده توسط خبرنگار ما وپرسش از کارشناسان مربوطه نادیده گرفتن منطقه سردسیر و زمستانی سپیدان وعدم تغییری  در محاسبه گازبها در فصل سرد وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که شهرستان سپیدان در سردسیرترین نقطه فارس وجنوب کشور قراردارد ومتاسفانه هواشناسی انرا در وضعیت دوم از لحاظ سردسیری وبدی آب وهوا قرارداده است که این خودباعث ظلم به مردم محروم ومردم شهرستان می شود .

 محاسبه نرخ پایین و حد اقل بهای گاز مصرفی در مناطق سردسیر از جمله سپیدان در ادوار گذشته بوده و تاکنون نیز هیچ واکنشی از سوی مسئولین شهرستان بویژه نمایندگان این شهرستان دیده نشده است.

شرکت گاز سپیدان نیز با بی توجهی به انتقادهای مردمی این موضوع را مشمول مرور زمان می کند و پرداخت بهای سنگین قبض ها در سکوت و بایکوت ادامه دارد.این درحالی که برخی از مردم این شهرستان کشاورزهستند ویادر سطح پایین جامعه از لحاظ درامدی هستند واین افزایش بی رویه در قیمت گاز انهم در شهرستان سردسیر مانند سپیدان داد مردم را درآورده است وشاهد این هستیم که برای گرم کردن کانونهای خانواده از راههای دیگری استفاده کنند .

کاش مسئولین امر خودرا لحظه ای به جای پدرآن خانواده قرارمیدادند که بادیدن قبض گاز رنگ چهره اش عوض شد .شاید وایکاش ...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار