مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت : در صورتی که تصمیم گیری ها و فعالیتهای مدیریتی بخش های مختلف بر مبنای یافته های علمی و پژوهشی باشد ، کارگشا و در عین حال نتایج مفیدی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 12 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی  در چهارمین همایش سالانه دبیران پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان کشور با تاکید بر اهمیت توجه به پژوهش های کاربردی افزود: فعالیت در حوزه های مختلف زمانی اثربخش و موفقیت آمیز است که بر اساس پژوهش های کیفی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان یزد در سه سال گذشته جزو استانهای برگزیده در حوزه پژوهش بوده است، گفت: در این مدت با اعتقاد به اهمیت موضوع پژوهش و دانش، کارگاههای مرتبط با پژوهش های کاربردی در ابعاد و موضوع های مختلف در این اداره کل برگزار و تلاش شده مباحث علمی مطلوبی در شورای پژوهشی و راهبردی اداره ‌کل مطرح و تصویب شود.
وی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش جوانان یزد یک درصد از اعتبارات حوزه پژوهش را به طور کامل جذب کرده‌ و امیدواریم این مقدار در سال ‌های آینده افزایش یابد.
شریعتی با یادآوری فعالیتهای مقدماتی برای تدوین سند توسعه‌ ورزش استان یزد بر پایه یافته های علمی اظهار کرد: در این راستا نشست های مختلفی با کارشناسان برگزار شده و امیدواریم تدوین این سند همزمان با ابلاغ برنامه ششم توسعه آغاز شود.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان در سال گذشته چهار طرح پژوهشی و 21 پایان‌ نامه و امسال 2 طرح پژوهشی و چهار پایان ‌نامه مورد حمایت‌ این اداره کل قرار گرفته است.
چهارمین همایش سالانه دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور به مدت 2 روز توسط مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود.
در آیین افتتاحیه این همایش که صبح یکشنبه در هتل ارگ یزد برگزار شد، سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهش ‌های راهبردی این وزارتخانه، سیدعلی عزالدینی معاون استاندار یزد و دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور نیز حضور داشتند.
در این همایش همچنین 2 کارگاه علمی تخصصی با عنوان مساله یابی مطالعات استانی و روشهای کیفی در تحقیقات علوم اجتماعی اجرا خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار