رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: مهمترین مشکل رانندگان خودروهای عمومی و تاکسی در مسیر شهر محمدیه و مهرگان به قزوین دریافت عوارض است و برای حل این مشکل جابجایی این عوارضی ضروری است.
کد خبر: ۳۴۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 15 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تحلیل از رانندگان و فعالان حمل و نقل شهر محمدیه عصر چهارشنبه با حضور اعضا شورای اسلامی شهر، شهردار، معاون فرماندار شهرستان البرز، فرمانده نیروی انتظامی و پلیس راهور محمدیه و جمعی از رانندگان در سالن آمفی تئاتر کتابخانه یادگار امام این شهر برگزار شد.

علی کاظمی در این مراسم گفت: برای روان سازی ترافیک شهری و کمک به کاهش آلودگی بایدابتدا مشکلات این حوزه را رفع کرده و سپس نیازهای موجود را تامین کنیم.

رئیس شورای شهر محمدیه در ادامه به مشکلات رانندگان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و یادآورشد: یکی از مهم ترین دغدغه های رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی این شهر مکان نامناسب عوارضی قزوین به تهران است که هزینه های زیادی را به آنها تحمیل کرده و تداوم این روند منطقی نیست.

وی بیان کرد: مدتهاست برای تغییر مکان عوارضی پیگیری های شده اما هنوز به نتیجه نرسیده و رانندگان همچنان به عوارضی که روزانه در چند نوبت به دلیل تردد در مسیر محمدیه و مهرگان برای جابجایی مسافران باید بپردازند معترض هستند.

کاظمی به پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس های خط واحد در مسیر محمدیه، مهرگان به قزوین اشاره کرد و گفت: با این اقدام خوب شهرداری و سازمان حمل ونقل مشکل نوسان قیمتها و اضافه دریافتی ها حل شده است.

نصیری معاون فرماندار شهرستان البرز هم در این مراسم گفت: رانندگان به عنوان اقشاری زحمتکش و امانتدار مورد اعتماد مردمند  و شهروندان قدردان خدمات شبانه روزی این بزرگواران هستند.

حشمت ترابی مدیرعامل سازمان حمل و نقل محمدیه نیز در این مراسم اظهارداشت: با حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر اقدامات خوبی درحوزه حمل و نقل شهر محمدیه صورت گرفته است که امیدواریم تداوم یابد.

وی بیان کرد: حمل و نقل شهر محمدیه اولین سازمان شهرداری است که فعالیت خود را  از سال ۸۴ آغاز  کرده و در حال حاضر با ۳۸ دستگاه اتوبوس، ۹۴ دستگاه مینی بوس، ۲۱۰ دستگاه تاکسی و۲۱۰ دستگاه در خطوط چندگانه آژانس ها در خدمت شهروندان است.

در این مراسم از مدیرعامل سازمان حمل و نقل و تعدادی از راننندگان خطوط مختلف ناوگان حمل و نقل عمومی شهر محمدیه تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار