رئیس پلیس راه استان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با سواری هیوندا در آزاد راه قزوین – زنجان ، یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
کد خبر: ۳۴۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "نصرا... بیگلری" اظهار داشت: ماموران پلیس راه پس از کسب خبر مینی بر برخورد يک دستگاه سواري سمند با يک دستگاه سواری هیوندا، در لاین جنوبی آزاد راه قزوین - زنجان روبروی توربین های بادی ، بلافاصله مأموران جهت بررسي موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
اين مقام مسئولادامه داد: با حضور ماموران در محل سانحه مشخص سد،یک دستگاه خودرو سمند پس ازبرخورد با گاردیل در اتوبان متوقف و رانندهآن از خودرو پیاده  و با یک دستگاه سواری هیوندا برخورد و بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت و راننده هیوندا دراین تصادف مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
سرهنگ بیگلری بیان داشت:علت این سانحه نقض ماده چهار قانون ایمنی راه ها از جانب راننده سواری سمند (عابر پیاده ) از سوی کارشناسان پلس راه اعلام شد.
وی به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین ومقرارت راهنمایی و رانندگی و احترام به آن ، در زمان خستگی وخواب آلودگی از رانندگی پرهیز و از مواردی که باعث حواس پرتی و عدم توجه به جلو می شود جددا خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار