رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر از رونق بازدیدهای علمی و گردشگری برای دانش آموزان استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 26 December 2016
محمود حسنی توابع صبح دوشنبه در بازدید دانش آموزان از شعبه یک تامین اجتماعی شهید هندی زاده بوشهر ضمن قدردانی از اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برای همکاری در اجرای این برنامه اظهار داشت: سازمان دانش آموزی برنامه های مختلفی را به عنوان فوق برنامه برای محصلان در نظر دارد.

محمود حسنی توابع اظهار داشت: سازمان دانش آموزی نهادی غیردولتی و عمومی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که فعالیت های خارج از بحث تحصیل را برای دانش آموزان برنامه ریزی می کند تا در حین تحصیل با مفاهیم مختلف کاربردی آشنا شوند.

وی افزود: رونق بازدید و گردشگری در قالب برگزاری اردو و بازدید از ادارات و دستگاه های مختلف یکی از فوق برنامه های این سازمان برای دانش‌آموزان است و در همین راستا برای آشنایی با صنعت بیمه ۱۵ گروه ۴۰ نفره دانش آموزی از شعب تامین اجتماعی استان بوشهر بازدید خواهند کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر بیان داشت: یکی دیگر از اهداف این سازمان فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی عمومی دانش آموزان و آینده سازان کشور است که در همین رابطه فوق برنامه هایی برای ایشان اجرا خواهد شد.

حسنی توابع ادامه داد: ارتقای سرمایه اجتماعی، هم یکی از اهداف مهم این سازمان به شمار می رود که تلاش می شود با برنامه های مختلف، فرهنگ اجتماعی دانش آموزان را ضمن علم آموزی، تقویت کند و در کنار درس، در حوزه هایی همچون سلامت، سیاست، تربیت بدنی، امور مذهبی و فرهنگی دانش آموزان را آشناتر سازد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار