رییس کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی:
رییس کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی خوبی در آموزش و پرورش شده است و باید راه را چه در صف و چه در ستاد ادامه داد.
کد خبر: ۳۵۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 29 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، داود محمدی رییس کمیسون اصل نود و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از برترین های آموزش دوره دوم متوسطه استان اظهار داشت: در آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام شده است، اهتمام ما این است که به خاطر کشور و آموزش و پرورش، جهت گیری ها فرهنگی باشد چون این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: طبق فرمایشات رهبری توجه جامعه باید به سمت فرهنگ برود، فرهنگ در صدر همه اتفاقات باید باشد و باید در این زمینه سرمایه گزاری کرد.
رییس کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مجلس در برنامه ششم توسعه نیز به این امر رسیدگی می کنیم تا بتوانیم شعار رهبری را محقق کنیم، در راستای ارتقای کیفیت و معیشت فرهنگیان تمام تلاش خود را می کنیم باید از ظرفیت و توان فرهنگیان نیز استفاده کنیم.
داود محمدی تصریح کرد: ارتقای سطح کنکور و المپیادها در آموزش و پرورش بسیار مهم است و باید به این نکته بسیار توجه شود، از زحمات مدیرکل محترم آموزش و پرورش به خاطر تلاش های ایشان و مجموعه آموزش و پرورش استان تشکر می کنیم که کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است.
رییس کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه ریزی خوبی در آموزش و پرورش شده است و باید راه را چه در صف و چه در ستاد ادامه داد، فرهنگیان عاشقانه تلاش می کنند و با ایثار و فداکاری کار تعلیم و تربیت را جلو می برند.
این مقام مسئول تأکید کرد: همه قدم های مثبت حاصل تلاش همه مجموعه آموزش و پرورش است و باید از همه فرهنگیان تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار