رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری یک یزد گفت: دادگاه قاتلان زرگر یزدی در استان برگزار و حکم آنها تا هفته آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.
کد خبر: ۳۵۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 01 January 2017
به گزارش تابناک یزد،علی محمد شهیدی فر افزود: در کیفر خواست رسیده از دادسرا برای متهم ردیف اول ۲۱ اتهام و برای متهم ردیف دوم ۲۰ اتهام قید شده است .
 دادگاه با حضور اولیاء دم مرحوم حق شناسی ، جوان طلا فروش یزدی و اولیاء دم مرحوم مرادی مقتول ملایری برگزار شد و پس از درخواست اولیاء دم بر اشد مجازات متهمین ، وکلای اولیاء دم نیز بر اساس موازین قانونی درخواست مجازات را به محضر دادگاه ارائه نمودند .
 متهمان این پرونده به لحاظ عدم معرفی وکیل ، طبق قانون از سوی دستگاه قضایی از دو وکیل تسخیری برخوردار بودند که این وکلا نیز در مقام دفاع از موکلان خود اقدام کردند .
دقایقی از وقت دادرسی به علت غلیان احساسات اولیاء دم ، پس از حضور قاتلان در صحنه دادگاه در حین رسیدگی وقفه ایجاد شد که با دستور رئیس دادگاه بر رعایت نظم جلسه ، دادرسی ادامه یافت.
همچنین رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با صدور کیفر خواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب یزد امروز شعبه دوم دادگاه کیفری یک یزد رسیدگی به این پرونده را انجام داد.
محمدرضا حبیبی افزود: پس از همت و تلاش فراگیر نیروهای قضایی ، اطلاعاتی و انتظامی در شناسایی این دو قاتل در کمترین زمان ممکن ، رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت .
 گذشت بیش از دو ماه از زمان دستگیری تا شروع محاکمه در دادگاه به علت انجام تحقیقات اولیه و مقدماتی در دادسراست که باید به صورت محرمانه انجام می شد و با انجام آن مرحله ، مرحله رسیدگی در دادگاه کیفری استان شروع و سعی خواهد شد که در کمترین زمان و در فرصت قانونی رأی دادگاه نیز صادر گردد.
به علت اینکه این دو متهم سرقت مشابه همراه با قتل را در یکی دیگر از استان ها داشتند و در کنار این دو فقره قتل ، جرائمی چون اقدام به قتل ، آدم ربایی ، سرقت و دیگر جرائم را داشتند بررسی و تحقیق بیش از دو ماه طول کشید .
 دستگاه قضایی رسیدگی به این پرونده را خارج از نوبت به صورت ویژه در دستور کار خود دارد و امید است که به زودی شاهد اجرای حکم در خصوص متهمین این پرونده باشیم. البته طبق قانون ، حکم صادره از این دادگاه قابل اعتراض است و پس از اعتراض باید در دیوانعالی کشور نیز مورد تأیید قرار بگیرد .
یاد آوری می شود،مدتی قبل دو برادر اهل استان‌های غربی کشور با حضور در استان یزد هنگام ظهر با استفاده از خلوتی بازار، جوان طلافروش یزدی را در پارکینگ عمومی شهرداری جنب مسجد ملا اسماعیل به قتل رسانده و کلید مغازه وی را به سرقت بردند.قاتلان مقادیری طلا از مغازه طلافروشی در داخل بازار خان یزد سرقت کردند و سپس از استان گریختند.با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس، قاتلان در فاصله کمی از زمان ارتکاب به قتل دستگیر و به استان یزد منتقل شدند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
الله اکبر
مژده باد برشما مردم شریف یزد
علیرغم پشتیبانی و حمایت جدی اقای احدپور مدیرعامل هلال احمر یزد از رضامهرآور مدیرغیرقانونی و متخلف داروخانه که نقش بسزائی در قاچاق و فروش داروهای دست چندم به بیماران سرطانی و خاص داشت برغم سکوت مسئولین استان به همت و پیگیریهای پرسنل خدوم هلال احمر از کار اخراج گردید
به امید مژده ای دیگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
ایا قاچاق داروهای دست چندم برای بیماران سرطانی در هلال احمر با همکاری اقای ... جرم نیست؟؟
ایا جان بیماران سرطانی از مرحوم حق شناس زرگر یزدی کمتر ارزش دارد؟؟؟
اقای مسئولی که خواب خرگوشی رفتی حالا دیگر بیدار شو و امیدواری و ارزو مندیم که
انشاءالله سرطان بگیری و داروی دست چندم قاچاق هم گیرت نیاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار