فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش مأموران انتظامي شهرستان هاي فراشبند و كازرون، 118 تن و 710 كيلوگرم برنج قاچاق به ارزش پنج ميليارد و 860 ميليون ريال كشف شد.
کد خبر: ۳۵۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 01 January 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه: پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

كشف بيش از 5 ميليارد برنج قاچاق در فارس

سردار احمد علي گودرزي فرمانده انتظامي استان گفت: طي 24 ساعت گذشته، مأموران انتظامي شهرستان هاي فراشبند و كازرون طرح مبارزه با كالاي قاچاق را در سطح شهرستان هاي مربوطه اجرايي كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا مأموران انتظامي شهرستان فراشبند سه دستگاه خودرو كاميون را در محور جم – فراشبند شناسايي و متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در بازرسي از اين خودروها 63 تن و 600 كيلوگرم برنج قاچاق و فاقد مدارك قانوني كشف شد؛ در اين خصوص سه نفر متهم دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

گودرزي افزود: مأموران انتظامي شهرستان كازرون نيز از وجود دو انبار پر از كالاي قاچاق مطلع و با هماهنگي مقام قضائي به محل هاي مورد نظر اعزام شدند.

وي گفت: در بازرسي از اين انبارها، 55 تن و 110 كيلوگرم برنج قاچاق كشف و در اين رابطه پنج نفر شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه ارزش محموله هاي قاچاق كشف شده پنج ميليارد و 860 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان «اقتصاد مقاومتي ؛ اقدام و عمل» نامگذاري شده است، مأموران انتظامي استان فارس همه توان و تلاش خود را در راستاي مبارزه با پديده شوم قاچاق به كار خواهند بست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار