رئیس هیات کشتی فارس گفت: بخش بانوان هیات کشتی فارس دارای تشکیلات رسمی شد.
کد خبر: ۳۵۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 01 January 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که بخش بانوان هیئت کشتی این استان به‌طور رسمی دارای تشکیلات شده و نایب‌رئیس آن نیز منصوب شد بیان داشت: با تشکیل بخش بانوان هیات کشتی این استان برای رشته آلیش و گراپلینگ بانوان نیز شیفت‌های تمرینی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هیات کشتی در فارس که شامل 29 شهرستان و 10 بخش است دارای تشکیلات  هیات‌رئیسه، رئیس، نایب‌رئیس و دبیر شده، افزود: شهرستان‌های این استان دارای تشک‌های کشتی فعال است که تعدادی از آن‌ها دارای دو یا چند تشک کشتی و سالن‌های تمرین بوده و شیراز نیز دارای پنج سالن کشتی و خانه کشتی که به‌تازگی تکمیل، افتتاح و در اختیار هیات گذاشته شده است.

رئیس هیات کشتی فارس خاطرنشان کرد: هیات کشتی این استان در سال جاری 5 هزار بیمه‌شده این رشته ورزشی را به ثبت رسانده که شامل 130 مربی فعال، 50 داور ملی ممتاز و بین‌المللی است و همچنین برگزاری مسابقه‌های استانی در رده‌های مختلف سنی، میزبانی کشوری و اعزام  28 مربی به مسابقه‌های کشوری از دیگر فعالیت‌های هیات کشتی فارس در سال جاری بوده است.

عرب تصریح کرد: اعزام دو داور ممتاز ملی برای شرکت در مسابقه‌های جوانان کشور، برگزاری کلاس کنترل و  ارتقای داوری کشتی آزاد و فرنگی نوجوان، برپایی جشنواره استعدادیابی خردسالان هشت تا 14 سال، اعزام نوجوانان به مسابقه‌های کشتی ساحلی و کسب عناوین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی از جمله فعالیت‌های این هیات بوده است.

وی بیان داشت: قرار گرفتن در ردیف 10 استان برتر کشتی در سال‌های اخیر و کسب رتبه ششم کشوری در سال جاری و رتبه برتر بین هیات‌های ورزشی و برپایی انتخابات کمیته داوران کشتی با حضور بیش از نیمی از داوران که پنج نفر از آنان به عضویت کمیته درآمدند نیز از دیگر عملکردهای این هیات بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار