طی 9 ماه سال جاری
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین از اعزام 261 مددجوی زیر پوشش این نهاد به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، وحید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: برگزاری اردوها برای جامعه هدف از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی استان قزوین است.

وی افزود: حضور مددجویان کمیته امداد در این اردوها، بهترین فرصت برای آن‌ها است تا اعتقادات دینی خود را تقویت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اضافه کرد: زیارت قبور مطهر اهل‌بیت(ع) آرزوی بسیاری از خانواده‌های جامعه هدف است تا رنج‌ها و مشقت‌های فراوانی که در طول زندگی متحمل شدند، با اعزام به عتبات عالیات، اثرات منفی این سختی‌ها را کاهش دهند.

میرزایی ادامه داد: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با زیارت اهل‌بیت(ع) هر آن چه در دل دارند بر زبان جاری می‌کنند و همین امر موجب آرامش روحی و روانی آن‌ها می‌شود.

این مسؤول تقویت روحی و روانی، ایجاد نشاط معنوی، ایجاد ارتباط اجتماعی و شناخت ظرفیت‌ها و استعدادهای خانواده را از جمله اهداف برگزاری این اردوها عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه طی سال گذشته، 140 مددجوی زیر پوشش این نهاد به عتبات عالیات اعزام شدند، تصریح کرد: طی 9 ماه سال جاری هم 261 مددجو به این سفر معنوی اعزام شدند که این آمار بیانگر رشد چشمگیر بوده است.

میرزایی با بیان اینکه اردوهای عتبات عالیات به صورت سه یا چهار شب برگزار می‌شود، مطرح کرد: در این اردوها برنامه‌های اجرایی و آموزشی مختلفی برای آنها برپا می‌شود.

وی یادآور شد: خیران در تأمین هزینه‌های سفرهای عتبات عالیات نقش بسزایی دارند و می‌توانند آمار این اعزام را با کمک‌های خیرخواهانه خود افزایش دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه هزینه عتبات عالیات 700 هزار تومان است، گفت: خیران برای مشارکت بیشتر می‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «http://shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مطلع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار