استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: ۹۵ درصد طرح گردشگری مشگین‌شهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مساحت یک هزار و ۳۰۰ هکتار در دامنه سرسبز سبلان، دومین کوه بلند کشور افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 16 May 2015
به گزارش تسنیم، مجید خدابخش در آئین افتتاح بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر اظهار داشت: افتتاح بزرگترین پل معلق خاورمیانه و دنیا در شهرستان مشگین‌شهر نمود یک سرمایه‌گذاری بسیار عظیم بوده که تحول عظیمی در جذب گردشگران ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: بزرگترین پل معلق دنیا در مشگین‌شهر تنها 5 درصد ازپروژه طرح گردشگری مشگین‌شهر بوده که 95 درصد آن نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مساحت یک هزار و 300 هکتار در دامنه سرسبز سبلان، دومین کوه بلند کشور افتتاح می‌شود.

خدابخش گفت: با راه‌اندازی بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر بی‌شک خدمات مختلف رفاهی، تفریحی و گردشگری با ارائه آخرین آموزش‌ها و متدهای نوین گردشگری در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود که مسئولان باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر دارای آثار تاریخی باستانی و فرهنگی بسیار استثنایی بوده که این شهر می‌تواند به قطب گردشگری و تفریحی کشور تبدیل شود.

وی با قدردانی ویژه از سرمایه‌گذار بخش خصوصی پل معلق افزود: این سرمایه‌گذار توانمند با سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری خدمت بسیار بزرگی به مردم استان اردبیل به ویژه دیار سرسبز مشگین‌شهر کرده است.

خدابخش با اشاره به ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل اظهار کرد: نمایندگان مجلس استان باید با تمام تلاش مصوبه منطقه آزاد تجاری استان را از مجلس بگیرند که این امر می‌تواند توسعه استان را در عرصه‌های مختلف به دنبال داشته باشد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با افتتاح بزرگترین پل معلق دنیا برای بیش از 100 نفر اشتغالزایی شده و بی‌شک این امر می تواند در آینده نیز در راستای پویایی اقتصاد منطقه بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار