فرماندار مهریز گفت: توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) از خواسته های مهم و اصلی مردم این شهرستان است .
کد خبر: ۳۶۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری در شورای اداری مهریز افزود: عملیات اجرایی بیمارستان با کمک و حمایت خیران و پیگیری مسئولان امر در جریان است که امیدواریم با جدیت محقق شود.
وی ادامه داد:از دیگر طرح های مهم در دست اقدام شهرستان مهریز که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است کشتارگاه صنعتی و توسعه بندرخشک پیشگامان است که در اولویت و انجام است.
فرماندار مهریز گفت: در بخش زیرساختی، گازرسانی به مناطق ارنان، تنگ‌چنار، بهادران در حال انجام است و عملیات اجرایی روستای میانکوه از سال آینده آغاز به کار می‌کند و در بخش جاده نیز مهمترین اقدام پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان است که 90درصد کار پیشرفت داشته است.
رستگاری در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های این شهرستان گفت: شرایط اقلیمی و جغرافیایی منحصر بفرد مهریز زمینۀ توسعۀ شهرستان در ابعاد مختلف با رویکرد صنایع هایتک و کم‌آب‌خواه را فرآهم کرده است.
رستگاری افزود: مهریز از نظر دامپروری و کشاورزی جزو شهرستان‌های برتر استان است و خشکسالی‌های متوالی در کشور نیز مانع فعالیت کشاورزان و دامپروران شهرستان نشده است.
وی به ظرفیت های شهرستان در حوزه صنایع‌دستی و دیگر صنایع اشاره کرد و در حوزه زیست محیطی نیز گفت: برغم خشکسالی‌ها همچنان در تلاش هستیم که گونه‌های نادر جانوری شهرستان حفظ شود.
فرماندار مهریز درباره اقدام های شهرستان در دولت تدبیر و امید گفت: با توجه به سند توسعه شهرستان، توسعه در بخش زیرساختی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، میراث فرهنگی، اقدامات عمرانی و اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در نظر گرفته شده است.
در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صندوق کارآفرینی امید شهرستان گزارشی از اقدامات خود بیان کردند و نماینده‌ای از بخش صنعت مهریز نیز به بیان مطالبی در حوزه صنعت شهرستان پرداخت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار