در بهمن ماه سال جاری
مديرعامل سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري قزوين از برگزاری 9 کارگاه آموزشي سلامت‌محور با هدف ارتقاي سطح دانش مهارت زندگي شهروندان در محلات مختلف قزوين از 9 تا 30 بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری 9 کارگاه آموزشی سلامت‌محور با هدف ارتقای سطح دانش مهارت زندگی شهروندان در محلات مختلف قزوین از 9 تا 30 بهمن ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت:

وی افزود: این کارگاه‌های آموزشی در مساجد محلات باغ نشاط، انصاری، مجاهد، هادی‌آباد، دادگستری، مینودر، آخوند، شیخ‌آباد و امامزاده علی‌(ع) برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: موضوعات این کارگاه‌های آموزشی شامل «مهارت‌های زندگی، آیین همسرداری»،«راه‌های پیشگیری از چاقی و اضافه وزن»، «مهارت‌های زندگی، مقابله با خلق منفی»، «شیوه پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان»، «مهارت‌های زندگی،مدیریت زمان»، «ایمنی زنان خانه‌دار» و «بیماری‌های شایع زنان» بوده که در زمینه آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها برگزار شده است.

وزیری‌نژاد همچنین از برگزاری ایستگاه سلامت در محله مینودر خبر داد و گفت: در ایستگاه‌های سلامت در حوزه بهداشت روان و سلامت جسمی از سوی تیم‌های تخصصی متشکل از روانشناس و پزشک مجرب به شهروندان این محلات خدمات رایگان ارائه می‌شود.

این مسؤول مطرح کرد: در این ایستگاه‌ها، سطح سلامت جسمی و روانی مراجعان از سوی متخصصان ارزیابی و پس از شناسایی بیماران که وضعیت سلامت آن‌ها در خطر است به پایگاه‌های بهداشت معرفی می‌شوند تا تحت درمان قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ارتقای سطح سلامت شهروندان و آشنایی شهروندان با سبک زندگی سالم را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی ذکر کرد و افزود: به طور قطع برگزاری این کارگاه‌های آموزشی تأثیر بسزایی در افزایش مهارت‌های زندگی خانواده‌ها دارد.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه آموزش یکی از راهکارهای اصلی افزایش توانایی و مهارت خانواده‌ها در امر پیشگیری است، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های سلامت‌محور در محلات قزوین و مراکز فرهنگی در دستور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفت که امیدواریم این اقدام گامی مؤثر در بهبود کیفیت زندگی مردم باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار