رئیس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا گفت: تمام واحدهای تولیدی مرغ تخم‌گذار تحت نظارت مستقیم دامپزشکی قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین ، مهدی مهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: گشت و بازرسی از مراکز عرضه با محوریت نظارت بر تخم‌مرغ مصرفی در قنادی‌ها و مراکز عمده مصرف تخم‌مرغ صورت گرفت که از این اماکن بازدید به عمل آمد و نسبت به بررسی و آموزش بهداشت تخم‌مرغ، نکاتی بیان شد.

وی افزود: در این گشت همچنین بانک اطلاعاتی مربوط به واحدهای عرضه‌کننده غیر‌مجاز و یا تولیدکنندگان غیر‌مجاز تخم‌مرغ که بدون نظارت دامپزشکی اقدام به تولید و عرضه تخم‌مرغ می‌کردند، جمع‌آوری شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا تصریح کرد: تمام واحدهای تولیدی مرغ تخم‌گذار تحت نظارت مستقیم دامپزشکی قرار دارد و موظف به تولید تخم‌مرغ نشان‌دار، شامل تاریخ تولید و انقضا بوده و این اطمینان را به مصرف‌کنندگان می‌دهد که در صورت استفاده از تخم‌مرغ‌های دارای نشان‌گذاری مورد تأیید دامپزشکی، هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

مهرزاده با اخطار به تمام تولیدکنندگان غیر‌مجاز گفت: در صورت شناسایی این دسته از تولیدکنندگان، قطع به یقین برابر ضوابط قانونی با آن‌ها برخورد و فرد خاطی به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شود.

این مسؤول در پایان ضمن تأکید بر استفاده از تخم‌مرغ نشان‌دار توسط همشهریان از تمام تولیدکنندگان درخواست کرد تا نسبت به رعایت شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای در برهه زمانی حساس کنونی، تمام توان خود را به‌کار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار