لرستان :
طرح شمیم خدمت که برای پاسخگوئی رودرروی مسؤولین به مردم می باشد این هفته با حضور مدیریت شرکت گاز استان در مصلای شهرستان خرم آباد و قبل از نماز جمعه برگزار شد
کد خبر: ۳۶۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 22 January 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ؛مدیریت شرکت گاز استان لرستان با حضور در نماز جمعه شهر خرم آباد ، پاسخگوی مشکلات مشترکین شرکت گاز استان لرستان شدند .

 طرح شمیم خدمت که برای پاسخگوئی رودرروی مسؤولین به مردم می باشد این هفته با حضور مدیریت شرکت گاز استان در مصلای شهرستان خرم آباد و قبل از نماز جمعه برگزار شده و مردم با مراجعه به مدیر عامل و سایر مسوولین شرکت گاز مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند .
در این بازدیدها درخواست ها در قالب پیشنهاد و انتقاد و شکایت از سوی مشترکین گاز به شرکت گاز استان داده شد تا اقدامات لازم پیگیری گردد .
هممچنین بسیاری از مراجعین نیز که با ابهامات و سوالاتی مواجه بودند با ارائه راهنمائی لازم از سوی مسؤولین پاسخ سؤالات خود را دریافت نمودند  .
لازم به ذکر است در این نمایشگاه مسابقه نقاشی برای نوجوانان با موضوع اسراف در قرآن و ایستگاه نقاشی برای کودکان با موضوع نماز برگزار گردید و بیش از 2000 جلد کتاب با موضوع رعایت ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز بین نمازگزاران توزیع گردی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار