باحضور وزیر نیرو:
ظهر امروز با حضور حمید چیت چیان وزیر نیروز مجتمع آب رسانی کهمان الشتر به بهره برداری رسید/بهره‎برداری از پروژه‎هاي فوق توزيع و انتقال برق باختر در لرستان
کد خبر: ۳۶۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 26 January 2017
ظهر امروز با حضور حمید چیت چیان وزیر نیروز مجتمع آب رسانی کهمان الشتر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛این پروژه در راستای طرح های آبرسانی روستایی به ۴۷ روستای لرستان به بهره بردای رسیده واعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال  برای این طرح هزینه شده است.

وزیر نیرو  در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی کهمان در شهرستان الشتر با بیان اینکه این فعالیت ها نیز در سطح بسیار وسیعی در لرستان در حال انجام است بیان داشت: از جمله این فعالیت ها پروژه های سد سازی در لرستان بوده که در این پروژه در استان فعال هستند. 

وی با بیان اینکه در طول دولت یازدهم سه سد بزرگ در لرستان اجرایی شده است عنوان کرد:قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید در لرستان تنها سد «خان آباد» احداث شده بود.


چند طرح در لرستان افتتاح شد+برنامه های فردا

بهره‎برداری از پروژه‎هاي فوق توزيع و انتقال برق باختر در لرستان


در اين مراسم پروژه‎هاي ايستگاه و خط 230.63 كيلوولت شهيد رحمتي پلدختر، ايستگاه 63.20كيلوولت شهيد كائيدي پلدختر، پست سيار خرم آباد 6، پست63 كيلوولت كمپكت رومشگان، افزايش ظرفيت پست 230 كيلوولت لابن، 63 كيلوولت خرم‎آباد 3 ، 63 كيلوولت نورآباد 1،63 كيلوولت خرم آباد 4، 63 كيلوولت چالانچولان و خط تغذيه كننده پست 63 كيلوولت خرم آباد 6 به بهره برداري ‎رسیدند.همچنین عمليات اجرايي ايستگاه‎هاي 230.63كيلوولت بروجرد و كوهدشت نيز همزمان توسط وزير نيرو آغاز شد.


عملیات اجرایی نیروگاه برق خرم‌آباد فردا آغاز می‌شود

محسن طرز طلب ؛مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی از اغاز عملیات اجرایی نیروگاه برق خرم‌آبادفردا پنج شنبه خبرداد وگفت:دو واحد گاز و یک واحد توربین بخار که مجموعاً 890 مگاوات ظرفیت نیروگاه است و دومین ساختگاه از مجموعه هشت ساختگاه به شمار می‌رود که فردا استارت زده می‌شود و عملیات اجرایی دو ساختگاه دیگر نیز امسال شروع می‌شود.



چند طرح در لرستان افتتاح شد+برنامه های فردا
پروژه انتقال آب کاکارضا به تصفیه‌خانه آب خرم‌آباد فردا افتتاح می‌شود

حمیدرضا جانبازمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛در راستای کیفیت آب در شهر خرم‌آباد شاید بهترین کیفیت آب در کشور را داریم که فردا فاز نخست سامانه انتقال آب از کاکارضا به تصفیه‌خانه آب خرم‌آباد با حضور وزیر کشور افتتاح خواهد شد، این سامانه بر اساس ظرفیت نهایی طرح افق 1420 طراحی‌شده و جمعیتی بیش از 600 هزار نفر را زیرپوشش قرار می‌دهد؛ در حال حاضر از دبی پایه رودخانه توسط بند انحرافی آب را برداشت خواهیم کرد که وضعیت آب با کمک‌هایی که خواهد شد وضعیت بسیار مطلوبی است..


چند طرح در لرستان افتتاح شد+برنامه های فردا
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار