مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: اداره شهر به تنهایی از عهده فرماندار، شهردار، شورا اسلامی خارج بوده و شهروندان باید در موضوع مدیریت شهری کمک و تعامل با شهردار داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر در مراسم گرامیداشت شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو که صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و مردم شهر اقبالیه در مسجد توحید این شهر برگزار شد، اظهار داشت: آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو واقعه تلخ و دردناکی بود که هیچ گاه از اذهان ملت ایران فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان برای نجات جان و مال دیگران، جان خود را در طلب اخلاص قرار دادند، افزود: این غیور مردان برای نجات مردم محبوس در این حادثه جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: در حادثه ساختمان پلاسکو ملت ایران با ابراز همدردی و با اقدامات خیرخواهانه نشان دادند که همیشه هستند و باید مسؤولان برای این ملت با شرف کار و فعالیت کنند.

ذوالقدر تصریح کرد: در طول هفته گذشته که حادثه تلخ ساختمان پلاسکو رخ داد، 10 هزار نفر در ایستگاه‌های آتش‌نشانی حضور یافته و ابراز همدردی کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو باید آتش‌نشان ملت ایران دست به دست هم دهند تا در آخر سال چهارشنبه‌سوری بدون ترقه و حادثه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: در سال گذشته حدود 170 نفر در چهارشنبه‌سوری به اورژانس مراجعه کردند که این آمار بسیار بالایی بوده است.

ذوالقدر مطرح کرد: شهدای آتش‌نشان نماد شجاعت و فداکاری محسوب می‌شوند به‌ گونه‌ای که در هیچ جای جهان آتش حریف آتش‌نشانان نمی‌شود و تنها جایی که آتش حریف آتش‌نشانان شد، ریزش ساختمان بود که موجب شهادت آن‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد: اداره شهر به تنهایی از عهده فرماندار، شهردار، شورا اسلامی خارج بوده و باید شهروندان در موضوع مدیریت شهری کمک و تعامل با شهردار داشته باشند به صورتی که مدیریت شهری با مشارکت محقق می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: آتش‌نشانان کشور نماد از خود گذشتگی هستند و با گذشتن از جان خود درس ایثار، شهامت و شجاعت را به مردم و مسؤولان آموختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار