کد خبر: ۳۶۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 29 January 2017
 به گزارش تابناک یزد،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه عظمت ایران را مرهون خون شهیدان هستیم، از غبارروبی ۳۲۰ گلزارشهدای یزد توسط مردم خبر داد.

 حجت الاسلام محمد فخرالدینی  در نشست ستاد دهه فجر بهاباد به بیان ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی خدامحوری بود یعنی اینکه خدا ما را پیروز کرد و این خدامحوری با تکبیر مردم در 22 بهمن از مساجد و حسینیه‌ها شروع شد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر باید نماد وحدت در کشور باشد، گفت: همه مسئولان در جبهه انقلاب بوده و هستند و ما باید هر چه در بین ما اختلاف ایجاد می‌کند و زمینه ضرر است را برطرف کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد  با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدف الهی و رهبر الهی داشت و مبنای آن قرآن کریم بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) با تمام وجود می‌خواستند فرامین قرآن در کشور حاکم شود.

فخرالدینی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را شعار اصلی انقلاب دانست و ابراز داشت: ایثارگری، فداکاری، اتحاد و انسجام ملی از خصوصیات بارز انقلاب بوده و هست بنابراین باید همگی دست در دست یکدیگر بگذاریم و با همین خصلت‌ها آن را حفظ کنیم.

فخرالدینی از آمادگی مردم این استان برای برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر خبر داد و افزود: در طول این دهه گلزار شهدای 320 نقطه از استان توسط مردم غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن هم در 70 مکان شهر و روستا در سراسر استان برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار