سرهنگ رضایی گفت: فردی در جلسات گذشته سپاه را موردانتقاد خود قرار داده است و اگر شخصی انتقاد دارد درب اتاق ما بر روی همگان باز است و استقبال خواهیم کرد از انتقادات سازنده ولی اگر شخصی بخواهد در جلسات عمومی سپاه را مورد تهدید قرار بدهد مقابل وی خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 29 January 2017
تابناک فارس به نقل از عصر مُهـر: سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن 9 دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: برگ برنده ما در پیروزی انقلاب اسلامی در حول محور سه عنصر اصلی بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، محور ولایت‌فقیه، پشتوانه مردمی و اعتقادات بود.

دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان مهر بیان داشت: هر زمان که این سه عنصر با یکدیگر تلفیق و ترکیب شوند دشمن از ما ناامید خواهد شد و تمام سعی دشمنان این است که این سه عنصر از یکدیگر فاصله بگیرند تا اعتقادات ما کمرنگ شود.

وی افزود: می‌طلبد که همه ما این سه محور حرکت کنیم و تلاش کنیم که این سه محور از یکدیگر فاصله نگیرند.

سرهنگ رضایی در ادامه صحبت‌های خود: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اولین گام که برداشته شد، تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی افزود: تنها هدف امام تشکیل حکومت و نظام اسلامی نبود بلکه وی هدفی فراتر از این داشت که تشکیل نظام برای رسیدن گام آخر که جهانی‌شدن اسلام و زمینه‌ساز ظهور آقا ولی‌عصر (عج) بود.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر اظهار داشت: امروز موضوع دنیاطلبی بسیاری از اهداف جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، پست و مقام، به توجه به ثروت و مال‌اندوزی، شهوت و شکم‌پرستی، و تا زمانی که افکار برخی به دنیاطلبی باشد جامعه تحقق پیدا نخواهد کرد.

 این مسئول افزود: نفاق از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته است و عامل اصلی آن آمریکا و اسرائیل هستند.

دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: دشمن با تمام تجهیزات و قوا به میدان آمده است تا انقلاب و اعتقادات را از ما بگیرد و در بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند.

فرمانده سپاه شهرستان مهر یادآور شد: دشمنان امروز با بهره‌گیری از فضای مجازی و میز خطابه‌هایی که در اختیاردارند می‌خواهند کاری کنند که این نظام را منحل کنند و اگر به انقلاب پایبند هستیم و به افکار و اندیشه‌های حضرت امام پایبند هستیم و پیرو رهبر و ولایت‌فقیه هستیم باید مواظب ترفندهای دشمن باشیم هم در داخل و هم در خارج از کشور اسلامی و می‌بینیم افرادی در داخل کشور کارهایی انجام می‌دهند و با دشمن همراهی می‌کنند.

سپاه شهرستان مُهـر به همت همهٔ مسئولین و به همت مردم و بسیجیان شهرستان بیش از 170 برنامه در طول دهه  فجر در سراسر شهرستان برگزار خواهد کرد.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر افزود: امیدواریم حضور مسئولین در برنامه‌های دهه فجر شاهد باشیم و برنامه‌های دهه فجر با شعار محوری زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ها را در دهه فجر شروع و به پایان خواهیم رساند.

دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان مهر اظهار داشت: دهه فجر لازم است که فضاسازی در سراسر شهرستان انجام شود و لازم است که همهٔ مسئولین فضاسازی انجام دهند.

وی ادامه داد: این‌جانب تاکنون از هیچ جناح ساسی حمایت نکرده‌ام و گفتمان من گفتمان انقلاب است و صحبت‌های که می‌شود در جهت تبیین و تبلیغ گفتمان مقام معظم رهبری که گفتمان انقلاب است و اگر گاهی اشاره‌ای به تخلفات می‌کنیم که بعضی از افراد دارند خصوصاً خواص و مسئولین که از این نظام و انقلاب پست گرفته‌اند اگر جرمی دارند تذکر خواهم داد و اگر رعایت نشود ممکن است در جلسات عمومی نیز اعلام خواهم کرد اما نام نخواهم برد.

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان صحبت‌های خود افزود: فردی در جلسات گذشته سپاه را موردانتقاد خود قرار داده است و اگر شخصی انتقاد دارد درب اتاق ما بر روی همگان باز است و استقبال خواهیم کرد از انتقادات سازنده ولی اگر شخصی بخواهد در جلسات عمومی سپاه را مورد تهدید قرار بدهد مقابل وی خواهیم ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار