از فردا سامانه بارشی از سمت شمال و شمال غرب به داخل استان نفوذ می کند/با توجه به پیش بینی رخداد مه گرفتگی و لغزندگی معابر و جاده ها ، سیلابی شدن رودخانه ها ، آبگرفتگی معابر عمومی ، امکان اختلال در آمد و شد وسایل نقلیه وجود دارد
کد خبر: ۳۷۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 31 January 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس ، از فردا سامانه بارشی از سمت شمال و شمال غرب به داخل استان نفوذ می کند.
 حسن فیاض پورافزود: شدت این بارش ها  از ظهر فردا تا جمعه 15 بهمن است و  در نواحی سردسیر و مرتفع به ویژه در نیمه شمالی استان بارش برف پیش بینی می شود. وی افزود: با نفوذ این سامانه و تداوم فعالیت آن ناپایداری هایی به صورت افزایش ابر ، وزش باد شدید  و گرد و غبار در نواحی جنوبی و غربی،  بارش مداوم باران و برف همراه با رگبار ، رعد و برق و مه گرفتگی در نواحی شمالی ، سردسیر و مرتفع  استان وجود دارد.
 فیاض پور گفت: با توجه به پیش بینی رخداد مه گرفتگی و لغزندگی معابر و جاده ها ، سیلابی شدن رودخانه ها ، آبگرفتگی معابر عمومی ، امکان اختلال در آمد و شد وسایل نقلیه وجود دارد.
 وی افزود: همچنین از روز جمعه احتمال سرمازدگی و بروز خسارت به محصولات کشاورزی با توجه به کاهش قابل ملاحظه دما  و یخبندان دور از انتظار نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار