این یک تراژدی غم انگیز است
سرمربی نماینده فوتبال اردبیل گفت: در صورت سقوط نماینده فوتبال اردبیل به لیگ دسته سه کشور، فوتبال اردبیل نابود می شود.
کد خبر: ۳۷۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 01 February 2017
جمال پیله‌ور، بعد از باخت نماینده فوتبال اردبیل در یک بازی خانگی اظهار کرد: یکی از بخش‌های خصوصی جهت تیم‌داری در فوتبال اردبیل اعلام آمادگی کرده و آماده تحویل گرفتن این تیم است ولی مسؤولان، همکاری لازم را انجام نمی‌دهند و قرارداد مذبور امضا نمی‌شود و از سوی دیگر خود نیز حمایت‌های لازم را انجام نمی‌دهند و این عوامل همگی دست به دست هم می‌دهد تا وضعیت تیم روز به روز بدتر از گذشته شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی پیش آمده در باشگاه، تصمیم گرفتیم تا زمانی که وضعیت تیم به طور کامل مشخص نشود، از حضور در ادامه مسابقات خودداری کنیم و اگر وضعیت همچنان این‌گونه ادامه داشته باشد در سه بازی آینده در مقابل حریفان خود قرار نخواهیم گرفت.

سرمربی نماینده فوتبال اردبیل تصریح کرد: تا بدین جای کار مربیان، کادر فنی و بازیکنان از آبرو و حیثیت خود هزینه کرد‌ه‌اند و در طول هفته‌های گذشته با تمام کمبودها و مشکلات مختلفی که در کنار تیم بوده کنار آمدند و هم‌اکنون زمان حمایت و کمک مسؤولان استانی است و اگر وضعیت تیم این‌گونه باقی بماند حضور در مسابقات باقی‌مانده صلاح نخواهد بود.

پیله‌ور یادآور شد: کادر فنی، بازیکنان، عوامل اجرایی و پشتیبانی تیم، مالک باشگاه و بخشی که از طریق آن پیگیر مطالبات خود باشند را نمی‌شناسند و نمی‌دانند که از چه طریقی پیگیر مسائل و مشکلات مالی و قراردادی خود باشند و به دلیل عدم امکان دریافت مطالبات خود در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: در فصل آینده با کمتر شدن تیم‌های حاضر در لیگ دسته دو خرید امتیاز تیم در این لیگ نیز به مقدار بسیار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و اگر نماینده استان به لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کند برای مدت زمان طولانی اردبیل به دور از سطح اول فوتبال کشور خواهد بود و افت محسوسی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

سرمربی نماینده فوتبال اردبیل گفت: به دنبال بارش برف، تأخیر در برگزاری مسابقه و تعویق یک روزه آن آسیب بزرگی به ما زد، زیرا با تأخیر ایجاد شده، تیم مقابل یک روز بیشتر استراحت کرده و با آب و هوای استان نیز خود را تطبیق داد و محل مسابقه نیز با تغییر از زمین چمن طبیعی به چمن مصنوعی باعث برهم خوردن معادلات شد و تیم میهمان به دلیل انجام تمرینات و مسابقات خود در زمین چمن مصنوعی از آمادگی بیشتری برای بازی در این چنین زمین‌هایی برخوردار بود.

پیله‌ور افزود: تیم مقابل از شخصیت تیمی بسیار بالایی برخوردار بود ولی کسب هر سه امتیاز این مسابقه حق ما بود و با بدشانسی نتوانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم و با کسب این نتیجه وضعیت خود را در جدول مسابقات پیچیده‌تر کردیم و باید برای کسب نتایج مناسب به هفته های آینده دل‌خوش باشیم.

وی عنوان کرد: با وجود این‌که در یک بازی خانگی حساس نتیجه بازی را واگذار کردیم و یک فرصت بسیار مناسب برای کسب پیروزی و بهتر کردن وضعیت تیم در جدول مسابقات را از دست دادیم ولی اگر روحیه و حمایت لازم توسط مسؤولان عملی شود حفظ امتیاز تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی نماینده فوتبال اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: سه بازی سخت در پیش رو داریم که هر کدام از آن‌ها برای فوتبال اردبیل یک فینال محسوب می‌شود و از دیدارهای باقی‌‌مانده تنها یک دیدار آن بازی خانگی خواهد بود و همین عامل باعث سخت‌تر شدن کار ما برای بقا خواهد شد، هر چند بازیکنان تیم امید خود را از دست نداده و تا آخرین لحظه امیدوار به کسب موفقیت و حفظ جایگاه تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار