مدیرعامل کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان کشور:
مدیرعامل کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان کشور گفت: توسعه مراکز سیار برای فعالیت در سطح روستاها از اولویت های کاری این کانون به شمار می رود.
کد خبر: ۳۷۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل استانداری قزوین، علیرضا حاجیان زاده در دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین اظهار کرد: به دلیل محدودیت روستاییان در دسترسی به امکانات و زیرساخت های فرهنگی، گسترش مراکز سیار کانون می تواند در رفع نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان روستایی بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به نیاز کشور به گسترش کانون های فکری و پرورشی، اظهارکرد: در سطح کشور 950 کانون داریم که به نسبت 105 هزار مدرسه ناکافی و تعداد کمی به نظر می رسد.

مدیرعامل کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان کشور گفت: کانون همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارد و از ظرفیت های این دستگاه برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده می کند.

حاجیان زاده در پایان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تقویت فعالیت ها و برنامه های خود به حمایت مسوولان ارشد کشور و نمایندگان مجلس و در سطح مناطق به کمک های استانداران نیازمند است.

فریدون همتی استاندار قزوین نیز در ادامه اظهار کرد: فعالیت های کانون به لحاظ تاثیرگذاری فرهنگی، ارزشمند و در سطح روستاها که در برخورداری از مراکز فرهنگی به نسبت شهرها محدودند، بسیار مفید و موثر است.

وی با بیان اینکه تقویت کانون یکی از اولویت های کاری ما در حوزه فرهنگی به شمار می رود، اظهارکرد: اگر فعالیت ها و برنامه های کانون به شکل مناسب تنظیم شده و پیش برود، می تواند کودکان و نوجوانان را در مسیر درستی هدایت کرده و توانمندی ذهنی آنان را در مسیر رشد و توسعه کشور قرار دهد.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس نیز در این دیدار با اشاره نقش فعالیت های کانون، گفت: برنامه های کانون پرورش فکری در شکل دهی به شخصیت کودکان و پرورش فکری و فرهنگی آنان کمک شایانی می کند.

در این دیدار مقرر شد تا از همه ظرفیت ها و منابع استان برای گسترش مراکز سیار کانون در استان استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار